M-J Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 takk takk leverte de i dag får håpe på en bra karakter! tviler egentlig på det siden jeg ikke er en av de "flinke", karakteren blir aldri over 4 jeg lover Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvis du ikke får over 4, må man lure på hvor mye læreren forstår. Du må si ifra hva du får Lenke til kommentar
M-J Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg har noen i klassen som har dysleksi, og de sliter også med skriftlige fag. Men når man kommer til slike ting, da man må bruke annet enn bare kunnskap om ligninger og slikt, da scorer de høyere. Jeg kan ikke se noe annet enn at dette blir bra, om oppgaven var å illustrere disse emnene. Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
M-J Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) og karakteren ble 4+ faktisk bedre en jeg hadde trodd! hva ville dere gitt? mente gitt og ikke gjort for al del jeg er fornøyd Endret 6. februar 2007 av M-J Lenke til kommentar
nyland Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 og karakteren ble 4+ faktisk bedre en jeg hadde trodd! hva ville dere gjort? 7882815[/snapback] Ingenting. 4+ er en grei karrakter på det du presterte. (etter min mening) Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det lå nok på 4ern etter min mening også. Men ikke noe å klage på det Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 og karakteren ble 4+ faktisk bedre en jeg hadde trodd! hva ville dere gjort? 7882815[/snapback] Vel fortjent karakter,flotte bilder også Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg skulle ønske jeg kunne sett bildene til han som fikk 6.....så hadde jeg skulle tatt en prat med lærern... Marius Lenke til kommentar
M-J Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 sorry jeg mente jo gitt og ikke gjort Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Uansett, du kan ikke poste noen av "vinnerbildene" da? Jeg syns du hadde fortjent 5! Man må jo komme opp med ideen, og så gjøre noe ut av det. Fikk du ikke noen respons på hva du skulle gjort bedre? Var det idèen eller det tekniske som dro ned? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Status Godkjent Vurdering Godkjent Kommentar Mads-Jørgen - bildene representerer navnene godt - fokus og farger er bra - detaljene kommer godt fram - kunne kanskje bruk det gylne snitt i større grad for å skape mer liv - 4+ Lenke til kommentar
jammi Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) WHAT?! 4+ for fire helt geniale bilder?! Jeg hadde gitt 5/5+ eller om jeg hadde vært i godt humør; 6. BTW, hvilken linje/klasse går du på? Endret 6. februar 2007 av jammi Lenke til kommentar
M-J Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 jeg går 2. klasse media Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Status Godkjent Vurdering Godkjent Kommentar Mads-Jørgen - bildene representerer navnene godt - fokus og farger er bra - detaljene kommer godt fram - kunne kanskje bruk det gylne snitt i større grad for å skape mer liv - 4+ 7883639[/snapback] Sette deg ned 1 og en halv karakter pga. det gylne snitt? Vi har en karakterskala fra 1 til 6 for at den skal brukes. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Han er ikke riktig klok i hode den lærern din! Jeg like oppstillingen jeg, vil bli for kjipt å sette al til venstre når dritten er avlangt! Nei hoff....lærerne nå til dags ass! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja Marius, du er nok den rette til å bestemme hva lærerene skal gi av karakterer. "lærerne nå til dags ass!" Ikke narr meg til å le. Bildeserien var da aldri i nærheten av spesiell nok til å kunne få seks, så hvorfor syter dere om at han har "blitt satt ned"? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja Marius, du er nok den rette til å bestemme hva lærerene skal gi av karakterer. "lærerne nå til dags ass!" Ikke narr meg til å le. Bildeserien var da aldri i nærheten av spesiell nok til å kunne få seks, så hvorfor syter dere om at han har "blitt satt ned"? 7884136[/snapback] Ærlig talt. Marius sier sin mening, du sier din. Om du er uenig, fair enough, men han har rett til å si sin mening, så mangt som du har. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Sin mening? Om at lærern ikke kan være "klok i hodet" som ikke gir ham minst fem? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Sin mening? Om at lærern ikke kan være "klok i hodet" som ikke gir ham minst fem? 7884276[/snapback] At han mener at læreren burde gitt ham en bedre karakter. Bruk av uttrykket "klok i hodet" var vel kanskje ikke bokstavelig ment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå