M-J Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ensomheten Vennskapet utviklingen transformeringen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Du har tolket oppgaven veldig bra må jeg si! Ser ikke noen grunn i at dette ikke skal gi en god karakter... Marius Lenke til kommentar
jammi Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Skamgodt arbeide må jeg virkelig si! Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Knalltøfft og meget orginalt. Godt jobba! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Takk for fine komentarer Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Knalltøfft og meget orginalt. Godt jobba! 7811397[/snapback] Words. Utrolig nais! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det er da bare det siste bildet som skiller seg fra de andre? Hva er forskjellen på bilde #1 og #2, og hvordan forsvarer du de ganske vidt forskjellige titlene? Greit nok, "Ensomheten" har et lenkeledd i fokus og "Vennskapet" har alle i fokus, men dette kommer ikke godt nok fram. Hva med de to siste titlene? Hva betyr de og hva henspeiler de på, og hvor kommer dette til syne i bildene? Lenke til kommentar
jammi Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det er da bare det siste bildet som skiller seg fra de andre? Hva er forskjellen på bilde #1 og #2, og hvordan forsvarer du de ganske vidt forskjellige titlene? Greit nok, "Ensomheten" har et lenkeledd i fokus og "Vennskapet" har alle i fokus, men dette kommer ikke godt nok fram. Hva med de to siste titlene? Hva betyr de og hva henspeiler de på, og hvor kommer dette til syne i bildene? 7812141[/snapback] Hint: dråpene! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 er dråpene du skal se på! er hvertfall det som er tanken min! på bilde 1 er det en dråpe som henger der og er ensom på bilde 2 så er det to dråper! bilde 3 så har det utviklet seg til flere, og på bilde 4 så har blitt gjort om til noe annet Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 er dråpene du skal se på! er hvertfall det som er tanken min! på bilde 1 er det en dråpe som henger der og er ensom på bilde 2 så er det to dråper! bilde 3 så har det utviklet seg til flere, og på bilde 4 så har blitt gjort om til noe annet 7812181[/snapback] Jepp. Synes bildene passet veldig godt til titlene. Kunne kanskje vært litt lettere å forstå, men da ville bildene blitt betydelig dårligere. Lenke til kommentar
Coppernica Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg likte bildene, og enkelheten i det hele Fototeknisk er jeg vel ingen kløpper (enda) så det skal jeg holde meg unna å kommentere. Så da håper jeg bare at læreren din også liker bildene Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ville ha byttet «transformeringen» til «forandringen». «Transformering» høres i mine ører bare ut som konstruert bruk av fremmedord. Meget bra! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg synes ikke motivet kommer godt nok fram. Blikket trekkes mot lenken, ikke dråpene. Og vennskapbildet har jo knapt 1,5 dråpe? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg synes ikke motivet kommer godt nok fram. Blikket trekkes mot lenken, ikke dråpene. Og vennskapbildet har jo knapt 1,5 dråpe? 7812328[/snapback] Jeg mener du tar helt feil! Etter å ha sett 2 bilder skjønte jeg med en gang at det var dråpnene som var motivet, og dette var BRA! Så lenge lærer'n din ikke er født i går, og setter pris på slik oppfinnsomhet kan du bare ta det rolig og safe inn en god karakter! Om han derimot er som lærern min, så bør du finne på noe mer opplagt. Noen lærere er ikke skapt for å dømme kunst "Ikke farger nok, desverre. Skissen din var litt for god. Skisse= karakter 4 (Grunnet at den er litt for bra til å være skisse)" Noen ganger så......så...... Lenke til kommentar
ttd Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvordan kan man "ta feil" rundt en subjektiv vurdering av et bilde? Forøvrig burde vanndråpen være perfekt i fokus på det første bildet, ikke kjettingleddet opp til venstre. Det var med på å distrahere for min del. Bruk stativ og en mindre blender, med f/5.6 @ 300mm må man treffe PERFEKT. Dessuten synes jeg det ikke er noe som symboliserer "vennskap" i bilde #2 på samme måte som "enshomhet" i det første bildet (ja, man kan se bort fra det første innlegget mitt siden jeg da ikke forsto at det var dråpene som var selve motivet). Det er, som jeg sa for et par innlegg siden, bare 1,5 dråper... Lenke til kommentar
M-J Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 takk for alle komentarer. ser nå at fokus på bilde 1 kanksje er litt feil! at du ikke ser samme budskap som alle andre på bilde 2 er greit det jeg ser hvertfall 2 dråper og ikke 1 og en halv! kaller du barn for halve mennesker også? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Flotte bilder, M-J! Har ikke mye å si her, men flotte bilder og lykke til med lærervurderinga. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Takk takk koslig med alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Dette var rett og slett fan-t-astisk På en rar måte bare passet alt så bra Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Utrolig bra bilder likte måten du hadde tolket de på, lykke til med oppgaven din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå