Bruker-93156 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg ble fornøyd, hva med dere? Marius Edit: Et mer tittelvennlig bildet. Jeg ønsker kritikk på bilde ut i fra selve bilde ikke tittel Hvilket var best som bilde? Edit: Litt mindre rødfarge. Endret 27. januar 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
buitre Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Morsomt bilde, men hvis du vil at det skal stemme bedre overens med tittelen, prøv et rødt filter foran blitzen. Rødt lys forsterker effekten du ønsker her Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hva med å bytte øyefarge til rød? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Hva med å bytte øyefarge til rød? 7811081[/snapback] Jeg gjorde det, men ble ikke så bra som jeg håpet. Jeg kan legge til en versjon av det også... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hva med å bytte øyefarge til rød? 7811081[/snapback] Jeg gjorde det, men ble ikke så bra som jeg håpet. Jeg kan legge til en versjon av det også... 7811089[/snapback] Synes du skal prøve det. Han ser englete ut med blå øyne. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det funket for meg Spesielt tennene og tunga ble kult. Tunga fikk ganske tydelige "prikker", noe som så ganske "demon"-aktig ut Var det med vilje, eller ble det sånn rent tilfeldig? Syns forresten det høyre øyet så litt skumlere/sintere ut enn det venstre. Håret kunne kanskje vært bittelitt mer belyst, men er usikker på hvor mye. Håret kunne kanskje ikke vært så mye rettet til siden, men litt mer ned i pannen. Selve bildet syns jeg var meget bra ang. skarphet, lys, fokus osv. Du tar meget bra bilder Marius, både ansikt og fugler. Jeg er jo selv meget fugleinteressert, så klart at jeg liker fuglebilder ekstra godt. Keep up the good work Morten ('o',) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Første post er oppdatert! Tinki Winki: Tusen takk for det! Fint noen liker bildene mine... Marius Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Synes han kunne sett sintere ut... ellers ser det bra ut. Har lekt meg litt: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Synes han kunne sett sintere ut... ellers ser det bra ut. 7811641[/snapback] Han kunne kanskje det, men bildet er tatt for x antall mnd siden så det var bare noe jeg åpnet i dag og lekte litt med Marius Lenke til kommentar
jammi Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Synes han kunne sett sintere ut... ellers ser det bra ut. Har lekt meg litt: 7811641[/snapback] Damn photoshopskills! Gidder du sende pm til meg hvordan du: -Får farger på øynene (vet hvordan man får farge på kun øynene, men da er det bare den naturlige farge jeg får til. Sltså, hvordan fikk du øynene gule og likevel såpass naturlige?) -Fikk munnen større. (Til marius: hvorfor svarer du ikke på msn? -_-) Endret 27. januar 2007 av jammi Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Spis meg. 7813468[/snapback] Forbanna idiot! Nå kommer jeg til ha mareitt i natt! Fy faen, han var skummel! Marius Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Uæh, det var ekkelt Likte det første best, med blå øyne. Det var ikke så overdrevet, og det ga best effekt for min del. Skikkelig nasty munn. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Spis meg. 7813468[/snapback] Überfett! Bittelitt kraftigere rødfarge på øynene, så er det perfekt! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Spis meg. 7813468[/snapback] Synes det ble for Photoshoppa. Ble ikke fint lenger. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) "Hei, er du sønn av Satan? Ja, sønn av Satan det er du..." Ellers et litt kult bilde da Endret 28. januar 2007 av abrj Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Bildene er veldig bra modifisert Og det var såklart et gost utgangspunkt fra Marius Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Spis meg. 7813468[/snapback] Synes det ble for Photoshoppa. Ble ikke fint lenger. 7815168[/snapback] Må si meg enig der, resultatet ble ikke særlig fint, men hele greia er et 2 minutters tulleprosjekt så jeg sier meg fornøyd. Sitter på en crappy ukalibrert laptop-skjerm med kontrastbelegg, så mulighetene for å jobbe profesjonelt med bilder er ikke eksisterende. På grunn av det er det mulig jeg tok litt hardt i med curves-justeringer og et skarphetsoverlegg, slik at dere som sitter med gode skjermer får et helt annet inntrykk der alle skjønnhetsfeil kommer til rette. Eksporterte resultatet før det leddet ble gjennomført, mulig det ikke ser så overbehandlet ut? Artig bilde å tulle med uansett, selv om nytteverdien av slike bilder kan diskuteres. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg syns nr 2 ble bra, ikke som portrettbilde, men kanskje som bilde på omslaget av en skrekkfilmDVD? Hvordan har du laget såret? Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå