Gå til innhold

Is this the Devil's child?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funket for meg :yes:

Spesielt tennene og tunga ble kult. Tunga fikk ganske tydelige "prikker", noe som så ganske "demon"-aktig ut ;) Var det med vilje, eller ble det sånn rent tilfeldig?

Syns forresten det høyre øyet så litt skumlere/sintere ut enn det venstre. Håret kunne kanskje vært bittelitt mer belyst, men er usikker på hvor mye. Håret kunne kanskje ikke vært så mye rettet til siden, men litt mer ned i pannen.

Selve bildet syns jeg var meget bra ang. skarphet, lys, fokus osv. Du tar meget bra bilder Marius, både ansikt og fugler. Jeg er jo selv meget fugleinteressert, så klart at jeg liker fuglebilder ekstra godt. :)

Keep up the good work ;)

Morten ('o',)

Lenke til kommentar
Synes han kunne sett sintere ut... ellers ser det bra ut.

Har lekt meg litt:

370942456_87fb3cdc8d_o-Edit.jpg

7811641[/snapback]

Damn photoshopskills! :D:dribble:

Gidder du sende pm til meg hvordan du:

-Får farger på øynene (vet hvordan man får farge på kun øynene, men da er det bare den naturlige farge jeg får til. Sltså, hvordan fikk du øynene gule og likevel såpass naturlige?)

-Fikk munnen større. :D

(Til marius: hvorfor svarer du ikke på msn? -_-)

Endret av jammi
Lenke til kommentar
Spis meg.  :D

7813468[/snapback]

Synes det ble for Photoshoppa. Ble ikke fint lenger.

7815168[/snapback]

Må si meg enig der, resultatet ble ikke særlig fint, men hele greia er et 2 minutters tulleprosjekt så jeg sier meg fornøyd.

Sitter på en crappy ukalibrert laptop-skjerm med kontrastbelegg, så mulighetene for å jobbe profesjonelt med bilder er ikke eksisterende. På grunn av det er det mulig jeg tok litt hardt i med curves-justeringer og et skarphetsoverlegg, slik at dere som sitter med gode skjermer får et helt annet inntrykk der alle skjønnhetsfeil kommer til rette.

Eksporterte resultatet før det leddet ble gjennomført, mulig det ikke ser så overbehandlet ut?

Artig bilde å tulle med uansett, selv om nytteverdien av slike bilder kan diskuteres. :D

tihivz6.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...