Gå til innhold

Død skjerm på Huyndai 32" LCD-TV HLT-3210

Anbefalte innlegg

Heisan.

Anskaffet meg en Huyndai HLT-3210 før jul og er i utgangspunktet veldig fornøyd med bildet og lyd og det der, men etter en liten stund fikk jeg problemer med en eller annen termostat som gjorde at skjermen slo seg av og på annen hvert minutt. Jeg måtte sende TV'en til InfoCare for å få dette fikset. Dette innebar da å bære fjernsynet til posten og å være uten TV i over en uke. Fikk etter hvert returnert TV'en og den funket bra.

Men nå har det fucka seg igjen. Når jeg skrur fjernsynet på så viser "hovedlyset" at TV'en er PÅ, men skjermen er HELT død, akkurat slik som den ser ut når den er skrudd av. Dette skjedde i forbindelse med at jeg flyttet TV'en ca 10cm. Jeg dunket kanskje bittelitt borti det, men langt i fra nok til at det skulle ha en avgjørende faktor i forhold til at hele LCD skjermen skulle ødelegges.

Er det noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? Evt. hva som må gjøres for å fixe? Er sinnsykt lite lysten på å sende TV'en til InfoCare IGJEN!

Hvilke retter har man som forbruker i slike tilfeller? Kan jeg kreve å få ny TV? Rep 2 ganger på 1.5mnd er ganske mye for en HELT ny tv. Og så er det så avsindig irriterende å måtte sende avgårde i posten og være helt uten TV i mange uker.

Alt av inspill mottas med takk.

BTW. Ser at TV'en ikke har vært jorda. Dvs at padda som den er koblet til ikke er jorda... Kan dette ha noen betydning?

Endret av haugl2000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...