Gå til innhold

Køler til Radeon x1900xtx

ahleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med denne?

Billig, god, og passer de fleste kort (produktlenke)

Bruker den på mitt XFX 7600GT XXX-kort. Låt som et jetfly før jeg byttet. Nå er det en svak susing, og skjermkortet er kaldere...

Edit: Har forresten god erfaring med Arctic Cooling-kjølere, så forslaget til The Ghost fungerer sikkert fint også.

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar
Den fjerneer ikke nok varme !

Hadde en Zalman VF900-CU på mitt X1900XT og det ble så varmt på load/spill at jeg fikk artifacts !

Det med viften stående på 100%

7816546[/snapback]

ehh... Har VF900-CU på mitt X1900XT og har ingen problemer. Kortet er mye kjøligere og mye mer stillegående enn med original kjøler...

Lenke til kommentar

Hmm ble ikke sånn i mitt tilfelle og det var på HWLan og jeg hadde ikke med orginal kjøler :cry:

Gikk for det meste bra men når jeg kjøre oblivion så ble det for varmt !

Edit: OcMax: kanskje minske signatur til 4 linjer før en mod. gjør det :hmm:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Hmm ble ikke sånn i mitt tilfelle og det var på HWLan og jeg hadde ikke med orginal kjøler :cry:

Gikk for det meste bra men når jeg kjøre oblivion så ble det for varmt !

Edit: OcMax: kanskje minske signatur til 4 linjer før en mod. gjør det :hmm:

7816874[/snapback]

Okå. Har ikke prøvd Oblivion på den sekundære maskinen min. Skal gjøre det. Har nå minsket signaturen min :p Visste om at den var på for mange linjer, men ville se hva som skjedde :p

Lenke til kommentar

Litt Ot, men det værste er at en signatur jeg hadde ble fjernet og jeg hadde bare 2linjer !

Den var helt fin også ...

Men det kan jo hedne at det var litt varmt inne i golf halen da, men trådstarter velg enten den fra Artic Cooling eller Zalman men jeg hadde tatt den fra AC da den er billigere og fungerer helt fint ;)

BTW: i Oblivion fikk jeg masse små mørke blå prikker !

Lenke til kommentar
Den fjerneer ikke nok varme !

Hadde en Zalman VF900-CU på mitt X1900XT og det ble så varmt på load/spill at jeg fikk artifacts !

Det med viften stående på 100%

7816546[/snapback]

Da tror jeg du har feilmontert den på en eller annen måte.

Passet du på å rense og bare bruke et syltynt lag med AC5 eller lignende?

Når jeg tok av orignal viften og satt på Zalman VF900-CU med ca 10 grader med vifta på "halv" fart. Kortet holder nå ca 43C ved hvile og 53C under full load. Og stille er vifta også.....

Endret av trst12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...