Gå til innhold

Spørsmål om Wiimote fra Play-Asia

Ziltoid

Anbefalte innlegg

Har nå bestillt Wii fra gamezone og venter i spenning :cool:

Jeg driver å leter etter billige wiimotes, men jeg syns de er så dyre på norske butikker/nettbutikker, så jeg tok en tur innom play-asia for å se, der ser jeg at de er litt billigere, men under produktbeskrivelsen står det "Compatible with Nintendo™ Wii Japan"

Link: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-113-49-en-70-1ln7.html

Fungerer denne da bare med Wii fra Japan? Eller er det bare at Manualen er på Japansk elns?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Like greit å bestille fra Play.com ca 8 kr dyrere og kortere leveringstid.

7811032[/snapback]

Kan man betale med PayPal der?

Foreldrene mine er unødvendig paranoide ved bruk av Visa på nettet :hrm:

We currently deliver all items excluding electronics and gadgets to the following countries.

*liste med land inkl. Norge*

7811032[/snapback]

Betyr dette at de ikke kan sende Wii-tilbehør til utlandet?

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar
We currently deliver all items excluding electronics and gadgets to the following countries.

*liste med land inkl. Norge*

Betyr dette at de ikke kan sende Wii-tilbehør til utlandet?

Nei, det betyr at de ikke kan sende electronics og gadgets!

Men de kan sende:

Games

dvd

music osv, osv :thumbup:

Lenke til kommentar

Vil bare si til trådstarter at man kan be play-asia sette halv pris pøå pakken slik at den glir igjennom tollen :)

Tenkte å bestille derifra eg også,men eg beit i det sure eplet og bestilte meg 1.stk nunchuck og wiimote fra absoluttspill.no. Får det ihvertfall på mandag da :)

Men det er ingen forskjell på å bruke wiimotes fra utlandet på europeiske konsoller?

Lenke til kommentar
Nei, det betyr at de ikke kan sende electronics og gadgets!

Men de kan sende:

Games

dvd

music osv, osv :thumbup:

7811363[/snapback]

Åja, trodde Wiimotes, Nunchuks o.l. gikk under gadgets, men de går vell under games de da :)

Men det er ingen forskjell på å bruke wiimotes fra utlandet på europeiske konsoller?

7811363[/snapback]

Syns det var litt rart siden det stod at den var kompatibel med Wii japan, men det er vel egentlig ikke regionslås på en kontroller?

Hadde vert utrolig idiotisk i alle fall :ermm:

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar
Ja det var det eg også trudde ser du, men eg tok igen sjangser. Har friuke no så ville gjerne ha inn ihvertfall 1.stk kontroller sett til uka :) Får evt. ta neste bestilling fra play-asia.

7812063[/snapback]

Trur kansje jeg gjør det jeg og, skal uansett kjøpe en Wavebird+GC minnekort derfra :) Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar
Vil bare si til trådstarter at man kan be play-asia sette halv pris pøå pakken slik at den glir igjennom tollen :)

Seriøst, hvordan går man fram da? kan man ikke bli tatt for svindel da?

7813863[/snapback]

Du bare sender dem en mail før du legger inn ordre..

Svindel? Neida :)

Lenke til kommentar
http://www.eurogamer.net/forum_thread_post...d=40&forum_id=1

"I was brought Wii Remote and nunchuck from new york last week and they work fine - however i was also bought 200o points card and the code won't enter in my uk machine."

7815291[/snapback]

Takker

Eneste forskjellen var visst:

I have a Japanese one and a UK one. I can tell you however that they do look noticeably different. The Euro one has a big CE logo on it, and the font / size for the code is different.

Tror jeg bestiller fra Play-Asia, litt svindel gjør da ingenting ... :whistle:

Dessuten går Wiimotes sikkert ned i pris her til lands også etter en stund, må få Wii'en først :yes:

Takker for svar :)

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...