Duqe Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Vil jeg få problemer om jeg bruker serialata2 disk på et hovedkort som kun støtter serial ata 1? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Vil jeg få problemer om jeg bruker serialata2 disk på et hovedkort som kun støtter serial ata 1? 7810917[/snapback] nei, det er bare å huske å flytte jumperen på sata 2en slik at den går på 1,5gb/s Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Ok, men hvis jeg ikke finner den, kan den også være på biosen? Og hvis jeg skulle glemme dette, vil noe kortslutte? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ok, men hvis jeg ikke finner den, kan den også være på biosen?Og hvis jeg skulle glemme dette, vil noe kortslutte? 7811246[/snapback] jumperen er lokalisert vëd der du putter inn strøm/datakontakt. Hva mener du med om det finnes en jumper i bios? Pleier å stå forklaring på selve harddisken hvor jumperen skal stå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå