ahleks Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei ! Har et vanlig integrert lydkort til pcen og skal koble Hi-Fi anlegget til. Vil jeg få bedre lyd ved å kjøpe et nytt lydkort ? Har sett på dette... er det bra? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325912 Takker for svar Lenke til kommentar
veitch Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei ! Har et vanlig integrert lydkort til pcen og skal koble Hi-Fi anlegget til. Vil jeg få bedre lyd ved å kjøpe et nytt lydkort ? Har sett på dette... er det bra? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325912 Takker for svar 7810911[/snapback] Ikkje, nødvendig vis kjem an på ke du skal bruke det til.. er det eit 5.1 eller stereo anlegg du snakker om? Lenke til kommentar
ahleks Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Det er et stereoanlegg Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg tror jeg ville kjøpt ett ordentlig kort med en gang feks Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic Btw dette er en feil post hører mere hjemme i Lydkort og PC-høyttalere Lenke til kommentar
veitch Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Okey da kan du eventuelt kjøpe eit stereo - lydkort Eg rekner med at du vil byte ut pci brikka så, dersom du kjøper det børr du abselutt kjøpe ein god stereo kabel også. (helst under 10m) da vil du få eit svært bra lydsignal (post er postet på feil sted) Onkyo Wavio SE-90PCI Men som sakt leit litt på forum og eg kan grantera at du vill få svar på det du leter etter Endret 28. januar 2007 av veitch Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Integrerte lydkort er som oftest ikke særlig gode. Skal ikke så dyre dedikerte lydkort til for å slå dem på lydkvalitet. Tenker tilbake med gru på mitt integrerte C-media kort i den gamle dataen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå