OleBrumHonning Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Hei Lurer på hvilken versjon av vista jeg skal kjøpe. Student, oem eller fullversjonen. Har tenkt å kjøpe med vista premium. Da lurer jeg på hva som er forskjellen på om jeg velger oem-, student- eller fullversjonen. Mangler det noe av funksjonene i oem eller studentutgaven i forhold til fullversjonen? Endret 27. januar 2007 av OleBrumHonning Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 hvis du har anledning til å kjøpe student versjonen, må du gjør det. alle versjonen er likt utenom pris. oem kan du bare installere på en maskin, retail kan du skifte fra pc til pc ( hvis du avinstallere den fra en annet pc ). lykke til Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Takker, har du bare studentversjonen mens du er student eller har du den etter du slutter på skola også? Så i bladet "komputer for alle" at fullversjonen skulle koste 1595 for premium. Stemmer dette ikke? Endret 28. januar 2007 av OleBrumHonning Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hei gaggen Har ikke mottatt noe PM Endret 28. januar 2007 av OleBrumHonning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå