Gå til innhold

Erfaringer med HP DV9060

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det enda er mye feil å piping fra HP DV9060? Hadde tenkt å skaffe en selv. Lest dinside.no sin test, de sier den piper å bråker, fikset?

Multimedia-knappene like dårlige som folk skal ha det til?

Vil helst ikke ha et nytt kor i huset :p

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en dv9085 som er ganske lik dv9060, og jeg har ikke hørt noen piping.

Multimediaknappene har jeg god erfaring med. Liker spesiellt godt volumknappen hvor man bare kan skyve fingeren bortover for å justere. Knappene er jo følsomme, men hvem fingrer i feltet melllom tastaturet og skjermen uten å villle det?

Lenke til kommentar

Kjøpte dv9041 for en ukes tid siden, men så var det noe galt med maskina (heldigvis, sier jeg i dag), og jeg leverte den tilbake.

Kjøpte etter det en dv9060 av en på bruktmarkedet her (maskina var ny), og er veldig fornøyd. Pipinga som av og til kunne høres på dv9041 hører jeg ikke noe til, og multimedieknappene er ikke noe problem for meg iallefall. Anbefales.

Lenke til kommentar
Jeg har en splitter ny HP Pavilion 9038A og er knallfornøyd !  :w00t:  Ikke merket noen ting til overnevnte her. Multimedia knappene brukes ikke så mye men er heller ikke i veien for min del.

7814915[/snapback]

Hvor kjøpte du dv9038, og hva kostet den? Ser ikke så verst ut den, men finner ikke noe pris etc i prisguiden.

Lenke til kommentar
Tro det eller ei, den ble kjøpt på Elkjøp for 12990,-  :) 

2gb ram og med T5500 Intel Core2 Duo og Nvidia G-Force 7600 512mb  flyr det unna, ihverfall er jeg meget godt fornøyd  :D

7816211[/snapback]

Syk billigt... :dribble:

7818250[/snapback]

Blir solgt på bruktmarkede "nye" for 9300,- inkl frakt det er sinnykt billig....

Lenke til kommentar
Noen som vet om det enda er mye feil å piping fra HP DV9060? Hadde tenkt å skaffe en selv. Lest dinside.no sin test, de sier den piper å bråker, fikset?

Multimedia-knappene like dårlige som folk skal ha det til?

Vil helst ikke ha et nytt kor i huset  :p

7810703[/snapback]

¨

Jeg skreiv mail til HP ang pipinga i maskinene deres. De sier at dette var et problem ved de første forsendelsene, men at det er fikset nå.

Lenke til kommentar
Bestilte en DV9038, venter bare nå!

7824088[/snapback]

:w00t: Gratulerer! Du blir garantert kjempefornøyd! Eneste er at 'shift' knappen på høyre side er litt smal men har mer eller mindre blitt vandt til den :thumbup:

7824402[/snapback]

Bruker ALDRI den høyre shift tasten! :D

So, thats not going to be a problem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...