EnglishAudio Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Er det flere her som er avhengige av pistasjenøtter? Er utrolig digg, men jeg har det med å suge på skallet i tillegg, for det er utrolig mye god smak på det. Er det noen som vet om det er noe farlig av noe slag? sprøytestoffer og so on? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Skallet er salt og deilig. Bedre enn nøtten som er inni mener nå jeg :| Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Nesten som oss mennesker Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det er skallet som er godt. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Så vanvittig feil. Skallet smaker ingenting uten saltet, mao er det saltet som smaker..(!).. Kjøp dere en boks salt istedet, om dere liker å sutte på skallet. Dere er ikke ekte pistasjenøtt-diggere! Endret 27. januar 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 mmm...salty nuts Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg elsket pistasjnøtter inntil høsten i fjor.. Hadde i meg hakket for mye å ble ganske uvel. Kan ikke tenke på pistasjnøtter uten å bli litt kvalm lenger. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Vet at kjæresten min er utrolig glad i å suge på det skallet. Selv er jeg ikke noen fan av det og syns egentlig det bare er i veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå