jensemil Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kan to 17aaringer kjope billeter som ''adults'' Kansje litt dumt sporsmaal. Men naa sitter jeg her i usa, aa skal bestille billeter til califonia. 2 billeter. Vi er begge 17. Aa det er umulig aa finne billeter som 17 aaringer. Saa det jeg leter etter er en genial losning. Hvis den finnes. Mvh Jens Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg kjøpte voksenbillett da jeg skulle til Berlin i høst, og jeg er 17, så tror det er det du må gjøre. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Tror du ikke det kan skape problemer her i usa? Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 I 2003 var jeg i Statene og da var jeg.. eh.. 15 år. Tror faktisk jeg gikk på voksenbillett da Litt usikker. Hør med flyselskapet dere skal reise med Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Slik informasjon finner du på hjemmesiden til flyselskapet. Kan ikke se noe annet enn at du er voksen. En av grunnene til at flyselskapene må vite om det er voksne eller barn er for å beregne vekten av passasjerene med tanke på drivstoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå