Skinnhesten Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Bah... Nå har pcn klart og skifte ikon utseende på flere filtyper til en type ikon. De rammede er .mp3, fil-mapper, Lokal disk og noen andre. Prøvde og forandre på ikon utseende inne i Verktøy - Mappealternativer - Filtyper men de står jo allerde innstilt på riktig ikon Alikevel så viser alle en samme type ikon (det ikonet med et vindu og masse små ikoner) Og etter dette har jeg klart og gjøre Lokal disk og filmapper om til å ha Søk... som primary sak når man dobbelklikker på ikonet. Syns det er noe snodig her edit: Fikset! Svar på hvordan ligger nedover siden Endret 30. januar 2007 av Skinnhesten Lenke til kommentar
maedox Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Last ned og installer TweakUI fra menyen til høyre her: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Start det og velg repair -> rebuild icons Etter det går du inn på mappealternativer -> filtyper og velger en av de som heter (none) folder (på engelsk windows, dvs. vet ikke nøyaktig navn i norsk utgave). Velg avansert på denne og sett kommando åpne til standard. Det samme gjør du for (none) drive / (ingen) stasjon (?) Endret 27. januar 2007 av maedox Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Okei, takk! Fikk bytta ikonene til de skikkelige men jeg sliter med å få lagt inn kommando til open/åpne. Vet ikke hvilket program som skal utføre handlingen... Help? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 %SystemRoot%\Explorer.exe /idlist,%I,%L Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Hmm akkurat det forstod jeg ikke helt. Når jeg legger til explorer.exe som programmet som skal utføre handlingen så åpner jo mappen et nytt vindu hver gang jeg trykker på en mappe, kan ikke gå bla frem og tilbake liksom.. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Vet ikke hva du har gjort, men du har muligens seriøst føkka opp noe du ikke skulle ha føkka opp. Prøv å søk på nettet og se om du finner noen løsninger. Mulig det finnes et lite program som kan fikse det. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Snodig problem dette her Funker sånn halveis da. Er bare når jeg skal åpne ny mappe at det kommer opp nytt vindu istedenfor at den åpner mappen i samme vinduet. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 kontrollpanel<mappealternativer mapper.bmp Lenke til kommentar
Geir72 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei! For å unngå å åpne et nytt Explorer vindu: Gå til verktøy -> Mappealternativer -> Åpne hver mappe i samme vindu -> Bruk - Geir Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 kontrollpanel<mappealternativer Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Jaja da har jeg fått fikset problemet! Prøvde og gjøre slik som flere her anbefalte meg og gjøre, stille på mappealternativ - bla igjennom mapper i samme vindu, men dette funket faktisk ikke! Men! etter litt søk og dill så fant jeg ut at flere har hatt samme problemet som jeg har hatt. Funky. For å fikse dette problemet var å kjøre denne kommandoen i Run/Kjør: regsvr32 /i shell32.dll Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå