Bone Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Heisann.. Har akkurat installert Gothic igjen, etter å ha installert Vista.. Se skjermen og alt, men det er VELDIG mye "glitches" og annet bøgg i G3 nå! Noen som har fått det til på Vista? Takker! - Bone Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Er det noen som HAR fått det til? Altså, Viste + Gothic 3? Lenke til kommentar
GothicGuy Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jo, jeg leste noe om det! first reboot, use f8 for options, then choose disable digital driver enforcement. then install the game. then it will recognise the dvd, and start. also like in xp, fix the ini, in the game for low mem tree problem, it should then work on vista. btw you must disable driver enforcement each time you reboot to play. Det virker kjipt å ha vista med gothic 3.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Leste det der jeg også, når jeg holdt på.. Men, når jeg holdt på hadde jeg allerede installert Gothic 3 og DA funnet ut at det ikke fungerte.. så jeg orka ikke å avinstallere og installere på nytt.. Men.. det er noe i den teksten der som jeg reagerte på (også da).. "THEN it will recognice the dvd" .. som om det problemet de hadde var at den ikke ble gjenkjent i hele tatt!? Så jeg lurte på om dette problemet egentlig ikke var beregnet for meg.. for jeg fikk jo installert uten problemer.. Skal til å lese litt i den store vista-tråden igjen snart.. (det ble bare så jævla mange som skreiv der så ofte, så jeg rakk ikke å følge med, og datt litt ut.), men.. når jeg sosa innom der for et par dager siden, så mente jeg det var en som skrev at "hvis ATi kunne fått finger'n ut og publisert noen vista-drivere..." ..så.. da lurer jeg kanskje på om problemet ligger DER? At det ikke har kommet noen fullverdige ATi-drivere til Vista enda? Takker for innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå