nAD Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Skal kjøpe meg Shuttle SD37P2 nå i de nermeste ukene, gidder ikke og vente på SD39 etc.. Men jeg har tenkt og kjøpe meg 3 stk. Samsung SpinPoint T166 500GB, og kjøre de i raid 0, men så kommer spørsmålene. Kan jeg partisjonere et raid 0 system? Tenker da på og ha 100gb til system + programvare og de restrerende TB til lagring. Hvordan vil dette fungere når jeg formaterer C: igjen? Tanken er og feste diskene med o-ringer. Har tenkt på å bare kjøpe 2 stk. Western Digital Caviar SE16 320GB og senere kjøpe meg en stor ekstern hdd til lagring av meida, men det vil jo bli dyrere. Jeg vet at jeg får plass til 3 disker i denne shuttelen, og er egentlig ute etter mest diskplass for pengene, og en smule ytelse.. Lenke til kommentar
Bza Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kan jeg partisjonere et raid 0 system? Tenker da på og ha 100gb til system + programvare og de restrerende TB til lagring. Hvordan vil dette fungere når jeg formaterer C: igjen? Ja det går fint. Det fungerer som om diskene er en disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå