delete_this_account Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Har klatta med re-installering og bla.bla i lange tider og nå er jeg temmelig lei. Av og til virker video-klippa på en maskin, og plutselig virker det ikke :sad: ustabilt synes jeg. Har 3 maskiner og MASSE video-clips med utallige formater. Skulle hatt ei codec-liste ved alle brukte codec-ene og hva de heter i "properties" så jeg kan slette de som ikke brukes. F.eks så er det vel 100+ forskjellige mpg2-dekodere, så hvilken er best? Fins det forresten et program som kan identifisere hvilket codec som er blitt brukt? Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 En *bumping* er vel lov Jeg har fremdeles ikke funnet ut av dette... :sad: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Skulle hatt ei codec-liste ved alle brukte codec-ene og hva de heter i "properties" så jeg kan slette de som ikke brukes. F.eks så er det vel 100+ forskjellige mpg2-dekodere, så hvilken er best? Fins det forresten et program som kan identifisere hvilket codec som er blitt brukt? Ellers kan du laste ned Gspot her Have a nice day :smile: Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Fins det forresten et program som kan identifisere hvilket codec som er blitt brukt? Testa ut et program som het AVICodec. Det viste hvilken lyd og bilde codec som filene bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå