andypandy Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei, jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal starte.. Men la oss se. For et par uker siden gikk jeg til innkjøp av en bærbar datamaskin. Pakket opp i ekstase, og alt fungerte jo utmerket. En bonus for min del var at denne maskinen hadde integrert webcam, noe jeg syntes var artig iom. at jeg nå kan kjøre telefonsamtaler med min kjære som er på studentreise i australia. Jeg leser i bruksanvisningen at jeg må gå inn på Windows Movie Maker for og endre innstillingene på webkameraet. Jaja tenkte jeg, kanskje litt innviklet men det går... Videre skulle jeg da endre på innstillingene, og det eneste jeg kunne gjøre var og endre kontrast, nyanse og metning. Syntes dette var sært, men oppdaget Avansert funksjonen, der fant jeg heldighvis litt flere alternativer, men, MEN så finner jeg tappen Kamerakontroll hvor alle de snacksy finessene ved kameraet er, denne er det umulig og røre noen av spakene på. Jeg får ikke gjort noen ting der for og si det sånn... omsider har jeg begynt å lure på om webcamet mitt ikke er kompatibelt med foreksempel svarthvitt bilde, noe jeg er avhenger av. Derfor lurer jeg på om det er noen som har vært i samme situasjon som meg og løst dette, eller om det finnes et program som konverterer bildet live til svarthvitt? filter eller noenting? håper virkelig på svar, ettersom jeg ble irritert da jeg ikke kan gjøre hva jeg vil med kameraet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå