Gå til innhold

Hva er du "pro" i?(Wii Sports)


Sund

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har spilt mye Wii Sports etter jeg fikk Wii, men har ikke blitt "pro" i alt enna :p

Lurer litt på hva andre er blitt "pro" i?! Er selv "pro" i Tennis, Baseball, Bowlig og snart Boxing :D

 

EDIT: Golf suger jeg i så der blir jeg ikke pro på et par år. :p

 

Denne tråden skal sikkert til Diskuter spill og tilbehør - Konsoll. :hmm:

Endret av TheValue
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
300, perfect score i bowling!

Ellers er jeg pro i bare et par av dem (bowling og golf tror jeg), spiller helst mot andre mennesker og lite mot maskin!

7821193[/snapback]

 

Har funnet teknikken no. ;) Er sikkert ikke lenge til det blir 300 her å. :D

7827619[/snapback]

 

Pro i tennis, golf og bowling. Noen som har fått begge motstanderne i tennis over level 2000? (lurer på om det går ann).

 

Favorittspillet er egentlig golf, der både flaks og ferdigheter teller. Har klart hole in one på bane 2 og 4 :w00t:

 

Tennis er uansett artigst i multiplayer, synes jeg. Noen kompiser av meg som liker boksingen også, men her synes jeg kontrollene blir mer amatørmessige.

Lenke til kommentar
300, perfect score i bowling!

Ellers er jeg pro i bare et par av dem (bowling og golf tror jeg), spiller helst mot andre mennesker og lite mot maskin!

7821193[/snapback]

 

Har funnet teknikken no. ;) Er sikkert ikke lenge til det blir 300 her å. :D

7827619[/snapback]

 

Pro i tennis, golf og bowling. Noen som har fått begge motstanderne i tennis over level 2000? (lurer på om det går ann).

 

Favorittspillet er egentlig golf, der både flaks og ferdigheter teller. Har klart hole in one på bane 2 og 4 :w00t:

 

Tennis er uansett artigst i multiplayer, synes jeg. Noen kompiser av meg som liker boksingen også, men her synes jeg kontrollene blir mer amatørmessige.

7827917[/snapback]

ja, har begge på over 2000 mener jeg.. hva slags rating har du? Jeg har 1400++

Lenke til kommentar
300, perfect score i bowling!

Ellers er jeg pro i bare et par av dem (bowling og golf tror jeg), spiller helst mot andre mennesker og lite mot maskin!

7821193[/snapback]

 

Har funnet teknikken no. ;) Er sikkert ikke lenge til det blir 300 her å. :D

7827619[/snapback]

 

Pro i tennis, golf og bowling. Noen som har fått begge motstanderne i tennis over level 2000? (lurer på om det går ann).

 

Favorittspillet er egentlig golf, der både flaks og ferdigheter teller. Har klart hole in one på bane 2 og 4 :w00t:

 

Tennis er uansett artigst i multiplayer, synes jeg. Noen kompiser av meg som liker boksingen også, men her synes jeg kontrollene blir mer amatørmessige.

7827917[/snapback]

ja, har begge på over 2000 mener jeg.. hva slags rating har du? Jeg har 1400++

7834736[/snapback]

 

Jeg ligger på 1800++ og den ene er 2000 og den andre er 1900. Tviler på at de øker mer :( , hadde vært arti med større motstand :)

 

Ja ja, jeg får vel sørge for at de virkelige motstanderne mine blir bedre :D

 

Har bare klart 234 i bowling ennå. Synes uansett det blir kjedelig og måtte ty til "triks og annet fanteri" for å få scoren nærmere 300 :yes:

Lenke til kommentar

Mitt "hemmelige" triks på bowling er dette:

 

1. Plasser deg helt ute til sia og sørg for at "streken" treffer punktet helt ute til venstre.

2. Roter slik at streken treffer punktet til venstre for det midterste.

3. Ta wiimoten og slå til venstre.

 

Hvis man lærer seg teknikken får man strike hver gang i tillegg til at det ser pent ut :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...