Arve28 Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hei har det støste kabinettet til Chieftec. Det går ann å sette inn 4 vifter står det. Men finner bare 3 steder som er ferdige lagd. 1 neders foran og 2 bak under PSU. Men det jeg lurte på. Har nå 3 HDer på 60GB. Den ene har jeg i den øverste HD ramma. De to andre i jeg i HD ramma under. Så lurte jeg på om det er lurt å putte alle 3 i samme ramme og sette en 80x80 vifte foran og dette til sidene med lydisolasjon. Har ellers lydisolert meste av kassa. Men støyen fra HD er der enda. Over PSU, er det stor plass og med et hull bak. Er det noe spesialvifte som skal stå der? Siden de 4 små hullene er ca 9 cm fra hverandre? Er det også noe problem å putte så mye vifter du vil inn på disse 5,25" kontaktene til HD'ne bare man har splitter nok, eller er det noen begrensninger? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Har samme kabinett og du har de to bak under PSU og du har 2 der du har HD'ene.. Tar du ut HD skuffene ser du at det er plass til en 80X80 vifte på begge skuffene.. Den mega utgangen vet jeg ikke helt men kanskje det er til en mega vifte`? den kan jo også fjernes hvis du skal ha en til PSU inn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå