trettifire Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Det er mulig det bare er jeg som er ræva til å lete men jeg finner pokkern ikke et eneste micro-ATX hovedkort med SLI-støtte *edit* til LGA775 sokkel. Har en j*vla Dell Minitower som jeg vil kjøre 2x7600GT på og tenker å bytte ut HK. Anyone? Endret 27. januar 2007 av trettifire Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvilken sokkel skakl du ha da ? Fant dette, men hvor det er å få tak i vet jeg ikke ! Det beste er vel å skaffe seg et nytt kabinett og PSU ! Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Ja jeg har vel egentlig innsett det selv også. Spørs hvor mye man skal legge i det. Skal jo tross alt bare spille BF2... Takk. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det er mulig det bare er jeg som er ræva til å lete men jeg finner pokkern ikke et eneste micro-ATX hovedkort med SLI-støtte *edit* til LGA775 sokkel. Har en j*vla Dell Minitower som jeg vil kjøre 2x7600GT på og tenker å bytte ut HK. Anyone? 7810220[/snapback] Hvorfor ikke selge 7600GT og heller kjøper et nytt skjermkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå