Sund Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Hvar på Elkjøp Tiller i dag, så at Red Steel kostet 449 og alle andre spill var mellom 5 - 600 kr. Noen som vet hvorfor det er så billig? Er det ikke en av de beste tiltlene som er sluppet til Wii hittil da? Lurer også på om jeg skal kjøpe det? Skal kjøpe et nytt spill til Wii'en, men vet ikke hva. Har kun Zelda TP, hva er det beste etter det? Endret 3. februar 2007 av TheValue Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg synes Red Steel er veldig morsomt når man først kommer forbi de elendige første brettene og får lært seg kontrollen. Ellers er jo Wario Ware ekstremt bra. Selvom det ikke er noe spill å spille alene i lengden. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg synes Red Steel er veldig morsomt når man først kommer forbi de elendige første brettene og får lært seg kontrollen. Ellers er jo Wario Ware ekstremt bra. Selvom det ikke er noe spill å spille alene i lengden. 7810256[/snapback] Hmm, vill mest ha et spill som varer en stund.. Hvor lang tid bruker man på å runde Red Steel?(ca.) Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Gidder ikke lage noen egen tråd, så spør her... Er det meningen at man ikke skal ha våpen på brett 3? jeg starter med en slags stang som ikke ser ut til å kunne brukes som våpen, og det går ikke ann å plukke opp våpen heller....Er det noe feil? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hmm, vill mest ha et spill som varer en stund..Hvor lang tid bruker man på å runde Red Steel?(ca.) 7810276[/snapback] Red Steel er ikke noe veldig langt spill, så vidt jeg vet, men jeg spillte det i rundt 10 timer uten å runde det. Gidder ikke lage noen egen tråd, så spør her... Er det meningen at man ikke skal ha våpen på brett 3? jeg starter med en slags stang som ikke ser ut til å kunne brukes som våpen, og det går ikke ann å plukke opp våpen heller....Er det noe feil? 8327678[/snapback] Ehhh.... kan ikke huske at man skal begynne uten våpen noe sted(Utenom etter man er ferdig med oppdragene for Yakusaen i Japan), men det begynner å bli lenge siden jeg spillte det. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Haha, jeg fant det ut, man måtte bare bytte våpen :!: Herregud, jeg må stille meg spørrende til all den dårlige omtalen av spillet. Jeg storkoser meg med det jeg Endret 7. april 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Haha, jeg fant det ut, man måtte bare bytte våpen :!: Herregud, jeg må stille meg spørrende til all den dårlige omtalen av spillet. Jeg storkoser meg med det jeg 8328234[/snapback] Ingenting å stille seg spørrende til, bare bevis på at de altfor mange anmeldere kun bruker en time eller to på å spille før de skriver omtalen sin. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Helvete, nå klarte jeg å velge et oppdrag jeg har gjort fra før Det ser ikke ut som om det går ann å angre, hjelp! Lenke til kommentar
Kakesatan Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Red steel kostet 350kr der en kompis av meg kjøpte det.. Det er dritfett uansett hva de jævla kritikerene sier..! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hmm... kanskje jeg skal kjøpe alikevel da... har vært litt skeptisk men jeg mangler liksom noe skikkelig å spille på Wii. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har hatt red steel siden desember nå, og må si at det er et bra spill. Særlig underholdende hvis man spiller 4 stk. på multiplayer. Da har spillet ett eget opplegg på div oppdrag til forskjellige personer gjennom wiimoten. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Mitt eksemplar er da bestilt fra absoluttspill.no Håper det er god underholdning, hvis ikke skal jeg personlig kastrere alle her inne som har fått meg til å bestille! Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 He he... Tror ikke du blir skuffet, men husk å gi spillet litt mer tid enn mange anmeldere:) Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det skal jeg nok. Har uansett ikke lett for å legge fra meg et spill når jeg vet at jeg har brukt penger på det Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kan ikke slutte å si hvor mye jeg liker det, storkoser meg virkelig. Et av de bedre og mer underholdene FPS jeg har spillt Gled deg :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Første intrykket av spillet er ganske slappt, kjipe levler i starten. OM du opplever sikteproblemer eller at mannen plutselig får slike spasmeinfall og siktet flyger ut i kantene kan du prøve å slå av lyden og rumble i wiimoten Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Første intrykket av spillet er ganske slappt, kjipe levler i starten. OM du opplever sikteproblemer eller at mannen plutselig får slike spasmeinfall og siktet flyger ut i kantene kan du prøve å slå av lyden og rumble i wiimoten 8350350[/snapback] Siktet sentreres i midten noen ganger ja, men det gjør ikke meg så fryktelig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå