Skogslik Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 ja, eg har befridd ånden og han sier at det skal vere ett kart i det rommet man er i men eg kan ikkje finne noe kart der :S Er dette en Bugg eller noe? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det ligger en sammenrullet scroll på gulvet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 det er det som er så rart for det gjør det ikkje her :S Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 du har sikkert kommet for nær dn har sikkert hoppet til pises Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Jepp, Havok gjør merkelige ting. Load en savegame rett før du befridde vedkommende, og prøv igjen. Det skal falle en scroll ned akkurat der han stod. Endret 28. januar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 har ingen save rett før der :/ Men det går vell an og finne `Skatten` uten det kartet? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Joda, men det er ikke lett. Den ligger godt gjemt i en kiste på bunnen av en elv. Og jeg vet heller ikke om questen blir "fullført" hvis du ikke tar opp kartet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 har funnet plassen der skatten skal ligge, og questen er godkjent Men nå gjenstår det bare og finne den kisten i elven, ikkje akuratt så lett nei Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Stedet er jo merket av på kart i UESP (i elva rett utenfor black dog camp? Sirkel med steiner på bunn, med kiste i midten), da trenger du bare noe med water breathing så du kan ta den tiden du trenger mens du leter Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 jepp skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå