Akidon Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 haha det har jeg, lasta ned adblock, men nettsidene er mer intresange når du ser bilder.... 7810171[/snapback] Klarer meg fint uten jamba reklamer jeg... men mne hver sin smak. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 ja, jeg trykte på adblock nå jeg, og bildene vises forsatt, de er litt plagsomme de komplett reklamene da! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 ja, jeg trykte på adblock nå jeg, og bildene vises forsatt, de er litt plagsomme de komplett reklamene da! 7810282[/snapback] Etter jeg fikk adblock pluss har jeg ikke sett en eneste reklame. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Opera synes jeg er best, fordi: -Støtter alle nettstandarder, inkludert Web 2.0 og Ajax -Innebygget bittorrent støtte, trenger ikke fildelingsprogram -Innebygd epostleser -Viser sikkerhetsnivået på alle https sidene -Innebygd phishing filter -Starter ikke opp funskjoner automatisk på nettsider som explorer, dvs man får ikke virus kun ved å være på nettsiden -Veldig bra nedlastingsvindu -Mulighet til å identifisere opera som explorer -Store tilpassningsmuligheter -Bruk av faner -Enkel måte å slette private data på -Gode innebygde søkemuligheter, både på nett og nettside -Topp sikkerhet, med full score i sikkerhetssjekker -Topp resultat i secunias sikkerhetssjekk foruten opera og firefox, så er jo maxthon også bra? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har prøvd både Opera og Firefox, men av en eller annen merkelig grunn ble mange sider vist som en grøt av bilder, bokstaver og ord i Opera. Dette er ikke tilfelle i Firefox Så jeg bruker Firefox, men hvilken som er best er jo egentlig en smakssak Uansett kan vi vel alle være enig i at begge er bedre enn IE Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 ja, ie suger da (: men da laster jeg ned Opera og **prøver** det en stund Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 ikke for å være sur, men www.opera.com funker ikke, når jeg skal laste ned så åpner den seg aldri:( Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Du var uheldig der, det fungerer ikkje å laste ned for meg heller. Reknar med det berre er eit midlertidig problem som vert fiksa relativt raskt. Har du det travelt kan du laste ned ein «weekly build» her. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 jaja, gikk på www.download.com og lasta ned der, bruker det nå, ser bra ut;) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kom forresten på denne, som kan vere interessant: Tipstråd for operabrukere. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg bruker opera, og jeg skjønner ikke hvilken reklame dere snakker om... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 reklame er disse komplett reklamene som kommer på venstre sida og sånn, og jamba stuff og kødd;) Lenke til kommentar
toretors Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Du bør kanskje legge inn et filtersett da. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 jeg har opera nå, hvordan kan jeg få bort reklamen da, som kommer på sidene?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Høgreklikk i sida --> Blokker innhald. Sjå forøvrig: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7130214 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Høgreklikk i sida --> Blokker innhald. Sjå forøvrig: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7130214 7815249[/snapback] takk nå er all reklame historie, takk så meget Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ser ingen nytte i å ha en vs. tråd på de mest brukte nettleserne etter Internet Explorer. Valget gjøres av brukerne, og disse trådene ender som regel i en søppeldynge av OT. Derfor velger jeg å stenge tråden! Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg