akristina92 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei. Mitt Philips SBC HP200-headset, som jeg kjøpte på Ekjøp for en hundrelapp gikk nettopp fra stereo til mono (med andre ord, den ene høyttaleren på hodetelefonen er ødelagt). Har også brukt et par tonn teip på headsettet, så jeg må ha et nytt uansett. Vel, la oss kommet til poenget. Jeg trenger da altså et nytt, billig og bra headset. Jeg var faktisk veldig fornøyd med mitt hundrekronersheadset, så noe på linje med det. Gjerne bedre! Headsettet må "gå over" ørene. Har prøvd noen som lå på ørene, men etterhvert fikk jeg utrolig vondt på ørene (fysisk). Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Billig er jo litt subjektivt, så det hjelper kanskje hvis du nevner en prisklasse. Sikkert litt bedre å spare litt i stedet for å kjøpe noe til hundre kroner. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Uff, er sikker på jeg skrev prisklasse. Uansett, fra 0-400 kroner passer fint. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Sennheiser HD465 er vel ikke så ille? Tror faktisk de er ganske gode, og 391kr på SHG.no er ikke så ille heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå