3raz3r Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Haha, sjekk ut disse: 7944558[/snapback] Haha. Så akkurat episoden med evil eyes Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Musikken i evil eye: Koyaanisqatsi av Phillip Glass 7945557[/snapback] Kul avatar Dr-Cox 7951692[/snapback] Takker Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Om det er skrevet tidligere i tråden beklager jeg ... Noen som vet hvor mange sesonger det er laget av Scrubs? Syns jeg får "flashback" oftere og oftere når jeg ser på TV2 for tiden, altså - de sender samme sesongen over og over igjen. Bekrefte/avkrefte noen? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hittil har det kome 5 sesongar, og Scrubs er no inne i sin sjette sesong. TV2 byrja ein plass i sesong 3 trur eg, og vart ferdige med sesong 5 for eit par veker sidan. Dei har no bjynt opp att frå sesong 3. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det er laget 6 sesonger, der siste pågår nå i USA og det er tiltenkt 2 sesonger til, 7 og finale. Men det er fortsatt uvisst om det blir noe 7. sesong, Zach Braff har ikke gitt noe konkret svar på om han vil lage en sesong til, avhenger av om alt går etter "planen". Jeg håper inderlig han takker ja for sesong 7, enten om det blir den siste eller en finale etter det. Serien har gjort det veldig bra og det er synd hvis den måtte avsluttes akkurat da ting blir spennende. Bill Lawrence er en smart kar, de finner sikkert ut av det. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Tv2 har bare den 4. og 5. sesongen dessverre Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Men det er fortsatt uvisst om det blir noe 7. sesong, Zach Braff har ikke gitt noe konkret svar på om han vil lage en sesong til, avhenger av om alt går etter "planen". 7956321[/snapback] Faen a? Det var da Scrubs som gjorde han kjent? Han hadde ikke kunne lage egen film uten sin medvirkning av scrubs. Selv om jeg liker hans arbeid godt, kunne han være snill å fortsette til de andre bli lei. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Du er ikke alene nirvana. Tror jeg snakker for alle når jeg sier at jeg skulle ønske de kunne fortsette helt til de ble gamle, men dessverre kommer den tid da de ikke klarer mer (innsats av skuespillerne, manusforfatterne osv). Jeg syns de har klart seg bra med 6 sesonger og muligens en 7.. De har hatt en varierende story og nå begynner bitene å falle på plass og alt når en høydepunkt. Uansett, det gjenstår å vente og se. I mellomtida har jeg noe annet til dere, noe jeg tviler dere har sett før. Enjoy! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Men jeg skjønner at han blir lei og da, han har jo drevet på i mange år nå. Jeg syns han må få lov til å begynne med andre ting om han vil det, selv om jeg syns det hadde vært bra med hvertfall en sesong til med Scrubs. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvem ser ikke på scrubs? Jeg må jo nesten ha med meg dagens dose av Dr.Cox Lenke til kommentar
SCV Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 har tapt seg så enormt i sesong 4-5-6 er ikke like morsomt som i sesong 1-2-3 nei. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Syns ses. 4 er bedre enn 3. 1-2-4-3 er min rekkefølge. Ser ikke resten før de kommer på dvd. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Siden serien blir dårligere og dårliger og sannsynligvis ikke klarer å holde seg så er det nok ikke mange sesonger igjen før hele greia er slutt. Jeg gir den max 8 sesonger. Men hey - er jo serier som ikke holder seg i to sesonger engang. Ikke en engang for den saks skyld. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Episode 8 i sesong 6 var elendig etter Scrubs-standard. Eg lo fortsatt godt nokon gongar, men i forhold til forventningane eg har til kvar episode av Scrubs var den elendig. Episode 9 derimot, var gull! ^^ Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 thetoddtime.com Måtte jo sjekke hva det var! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Fant noe som vil interessere de fleste. Spekulasjonene om sesong 7 begynner å bli klarere.. Klikk her Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Scrubs will be back for a seventh and final season on either NBC or ABC. Zach Braff said that he will only return for a 7th season if Bill Lawrence and everyone stays in. Seeing that Bill has confirmed himself staying on the show, it seems to reason that Braff will return. Følte en fin liten kribling i magen da jeg leste dette Herlig at Braff mest sannsynlig blir med, tror ikke serien ville blitt noe særlig uten han... GEman, takk for siden, The Todd er bare genial Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) thetoddtime.com Måtte jo sjekke hva det var! 7970159[/snapback] Er dette noe som blir referert i en episode? I ses. 4 fikk Turk tlf.nummeret: 1-916-Call-Turk Hvis du ringer dette nummeret vil du mest sannsynlig komme til en svarer som forteller "latest events" på scrubs, men telefonen ligger på settet, så om man er heldig kan det hende en i crewet tar den opp. Endret 18. februar 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Scrubs er en av de beste tv-seriene de siste årene. Den blir bare overgått av Seinfeld. Andre komedier som Friends, King of Queens, That 70's Show etc kan ikke måle seg. Nå overgår Friends det meste. En real klassiker som er en ''must see''. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 thetoddtime.com Måtte jo sjekke hva det var! 7970159[/snapback] Er dette noe som blir referert i en episode? 7973975[/snapback] I den siste episoda som er sendt i USA, hadde (the) Todd ei t-skjorte med "thetoddtime.com" på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg