Deathie Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvilken episode var det da kom en liten takeoff i theme-melodien. Istedenfor å synge den vanlig ble det noe slikt: "I can't do this all on maaaaiaii own...." Om dere følger med på TV var det vel 4-5 episoder ca. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det var noen av de første episodene i sesong 2. Etter godt arbeid, ville de få med vaktmesteren inn i introen, så de lagde en lengre en, men kanalen ville kutte den ut så de kunne lage litt lengre episoder. De har tilogmed en intro som bare varer 3 sek. eller noe. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 jepp stemmer det. Kun de to første episodene i sesong 2 har lengre intro, etter det bruker de det vanlige. Fra og med sesong 4 ble det noen variasjoner, noen ganger vises den vanlige (overrekningen av røntgenbildet) og noen ganger kun slutten (kun scrubs og created by). I sesong 6 er det vel kun den korteste hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 I slutten av sesong fem var Kim Briggs med i introen, ho snudde røntgenbiletet, eg meiner det var noko maaaaiaia der. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Syns de skulle fortsatt med den introen de brukte i starten av sesong 2... siden introen er helt klart noe av det viktigste Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tja, den var litt lang syns jeg. Liker den originale. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 I slutten av sesong fem var Kim Briggs med i introen, ho snudde røntgenbiletet, eg meiner det var noko maaaaiaia der. 7904521[/snapback] Husker jeg måtte tenke 2 sek når hun gjorde det. Så holdt jeg på å dette av sofaen av latter. Utrolig bra hvis de i alle år har hatt den feil vei! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Noen som veit når den fjerde sesongen kommer på dvd her til lands? GIdder ikke kjøpe den engelske fordi dvdcoverene ikke er like. Hadde vært samme om jeg hadde begynt å samle på de engelske versjonene, men det ser ikke pent ut med forskjellige fasonger i dvdhylla. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Har den ikke kommet enda? Tok en kjapp søk på nettet og den er tilgjengelig på flere steder. Bare å søke på Google, så er det velge og vrake. Over til noe annet: Det er alltid en jente som jeg har likt som dukker opp innimellom i bakgrunnen. Syns ho er så vakker og blir litt lei når hun forsvinner så kjapt. Men da jeg i dag så siste episode av sesog 3, var det veldig gjensyn med henne. Hvem synes dere er penest? EDIT: Fant nå ut at ho ikke er min favoritt likevel(beholder bildet siden hun er nr.2), men den jenta med blå scrubs som Dr. Kelso danser med den dagen han later som han er i godt humør (episoden der han er i godt humør for en dag og oppfyller alles ønsker). DEN jenta er den søteste i verden! Endret 10. februar 2007 av myst84 Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Over til noe annet: Det er alltid en jente som jeg har likt som dukker opp innimellom i bakgrunnen. Syns ho er så vakker og blir litt lei når hun forsvinner så kjapt. Men da jeg i dag så siste episode av sesog 3, var det veldig gjensyn med henne. Hvem synes dere er penest? 7914809[/snapback] Snakker du om hun til høyre på bildet? ...Tara Reid I serien er hun eksen til J.D, håper for guds skyld at det var hun som slo opp med J.D og ikke omvendt, skal mye til å slå opp med henne Lenke til kommentar
gaffelkniv Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Scrubs treffer knallbra på humoren. Min far er lege og dette er den eneste legeserien han tåler, når f.eks jeg vil se Grey's Anatomy, så kan jeg forsåvidt glemme å se det i stuen .. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Over til noe annet: Det er alltid en jente som jeg har likt som dukker opp innimellom i bakgrunnen. Syns ho er så vakker og blir litt lei når hun forsvinner så kjapt. Men da jeg i dag så siste episode av sesog 3, var det veldig gjensyn med henne. Hvem synes dere er penest? 7914809[/snapback] Snakker du om hun til høyre på bildet? ...Tara Reid I serien er hun eksen til J.D, håper for guds skyld at det var hun som slo opp med J.D og ikke omvendt, skal mye til å slå opp med henne 7917669[/snapback] Dude, hvis jeg hadde ment Tara, hadde jeg nok funnet et bedre bilde av henne. Mener ho mørke som sitter til venstre for Kelso på bildet jeg har lagt ved. Skulle gjerne lagt ved bilde av den andre jenta og, men finner ikke et godt bilde av ho. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Har den ikke kommet enda? Tok en kjapp søk på nettet og den er tilgjengelig på flere steder. Bare å søke på Google, så er det velge og vrake. 7914809[/snapback] Da har du funnet de engelske utgivelsene som import hos norske butikker. Om du leste nøye, så skreiv jeg at jeg var ute etter den norske versjonen. Forskjellen er: Cover over er Digipack. Det er sånn de engelske Scrubs-coverene vil se ut. Dette er en Amaray Case, og det disse coverene de norske Scrubs-dvdene er innpakket i. Jeg hadde allerede kjøpt ses. 1 i Norge, så da kjøpte jeg likegodt 2 og 3 i Norge så høyde/breddeforskjell ikke skulle bli noe problem. Endret 11. februar 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) ... 7914809[/snapback] Snakker du om hun til høyre på bildet? ...Tara Reid I serien er hun eksen til J.D, håper for guds skyld at det var hun som slo opp med J.D og ikke omvendt, skal mye til å slå opp med henne 7917669[/snapback] Hun er ikke akkurat miss charming i denne serien da... Husker ikke helt hvem som slo opp med hvem, men tror faktisk ikke jeg hadde holdt ut med henne. In real life derimot... <3 Endret 11. februar 2007 av GEman Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) ... 7914809[/snapback] Snakker du om hun til høyre på bildet? ...Tara Reid I serien er hun eksen til J.D, håper for guds skyld at det var hun som slo opp med J.D og ikke omvendt, skal mye til å slå opp med henne 7917669[/snapback] Hun er ikke akkurat miss charming i denne serien da... Husker ikke helt hvem som slo opp med hvem, men tror faktisk ikke jeg hadde holdt ut med henne. In real life derimot... <3 7918706[/snapback] Enig, enig... Nirvana1: Den engelske versjonen var mye fetere enn den norske, hvis du er veldig fan av serien, syns jeg du bør gå for de engelske Edit: Kanksje ikke verdt det likavel med tanke på at den norske versjonen har norsk tekst, opp til deg... Endret 11. februar 2007 av Dr-Cox Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva er mye fetere enn den engelske? Den norske har vel så vidt jeg vet ikke kommet enda? Er det bedre bonusmateriale? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg elsker Dr. Cox. <3 (Personligheten ffs ditt svin) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 den episoden alle de donor pasientene døde spillte de denne sangen the fray - how to save a life den er best. gjør meg veldig trist.. det er vel en av de få seriøse episodene? 7901898[/snapback] Youtube har litt av hvert gitt. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) 7914809[/snapback] 7918555[/snapback] Snakket utifra utseende, trodde dette var den endelige dvd boksen Men jeg tviler på at den engelske versjonen har mer og bedre bonusmateriell, så go norwegian Endret 11. februar 2007 av Dr-Cox Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Noen bra klipp: J.D - Dr. Cox Brain freeze Enjoy Endret 12. februar 2007 av Dr-Cox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg