lubo.carson Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Scrubs er den serien jeg følger mest med på nå for tiden. Før var det friends, men da jeg skaffa meg sesong 1 på dvd, måtte jeg skaffe meg resten av serien på dvd. Bestilte sesong 1-3 på 2 uker. Vaktmesteren ruler! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 TV2 hadde virkeli få episoder av serien siden de begynner og senne den i reprise alt nå. Det irriterer meg 7894841[/snapback] Eg fekk nesten sjokk når eg oppdaga at TV2 har sendt fem sesongar allereie, det har gått ekstremt fort føler eg. Plagar meg ikkje så voldsomt at dei tar litt reprise før sesong seks, berre artig å sjå episodane om igjen. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 nei, de har ikke sendt 5 ses. TV 3 sendte de 3 første for flere år siden, og nå har TV 2 kjøpt rettighetene, og begynte fra sesong 4 i fjor høst. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Aha, det forklarer jo ein heil del. Fantastisk tåpeleg av TV2 å byrje midt i ein serie då. Er det sånn at dei ikkje kan sende heile serien pga. rettighetar? I så fall må eg finne alternative metodar å sjå serien på. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Noen som vet hva den sangen J.D nynner på hele tida i sesong 4? Den går sånn: "Da da da da da da da da.... Da da da da da da da da..." Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det sa meg mye... mener du når han nynner tema-sangene, sånn som når han tryna på motorsykkelen i episoden i dag? Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ja, den sangen han nynna flere ganger idag.. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Det er melodien (ofte korte gitarriff) som kommer sånn kjapt sånn f.eks rett før/etter en reklamepause eller på begynnelsen av en episode Endret 7. februar 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dagens episode var fantastisk bra. Holdt på dette av stolen flere ganger. Den åpnet sterkt, og avsluttet sterkt. Helt klart en av de bedre jeg har sett. Men det er en ting jeg lurer litt på. Er forfatterene av Scrubs inspirert litt av Seinfeld? Har sett Scrubs-episoder som har tatt opp akkurat samme tema som Seinfeld. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skal vel godt gjerast å lage ein serie som tar opp heilt nye tema i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ah! deilig serie! Men må nok bare si at 70's show er bedre! Det er beste serien som er laget i historien! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg syns lattermaskinene er på hele tiden under 70's show. Noen ganger blir jeg litt flau av det. Scrubs derimot klarer å ha morsomme temaer, humor som passer alle og litt selvironi Endret 8. februar 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Av og til blir jeg så forbanna lei av serier som skal ta opp samfunnsmessige temaer hele tida. Derfor har vi serier som Friends, Seinfeld osv. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Elsker at Scrubs ikke har lattermaskiner Programmer som friends o.l handler alt for mye og relationship problemer og sånn.. Scrubs er jo bare genialt Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hahaha, Scrubs er så evig genialt. Elsker det. Ett av de få programmene jeg ler av. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 scrubs er favoritt programmet mitt også. simpelthen best Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det sa meg mye... mener du når han nynner tema-sangene, sånn som når han tryna på motorsykkelen i episoden i dag? 7895212[/snapback] Her er Scrubs "theme" sangen ihvertfall....... Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ikke theme sangen jeg mente... Hvis dere ser første episode i fjerde sesong (my old friends new friend) så nynner J.D på den flere ganger Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, som jeg fortalte igår. Dette han nynner på er egentlig en parodi på fleste sit-coms. Kan si at akkurat den du hørte er en melodi som ofte går stille i bakgrunnen mens J.D's voiceover forteller moralen bak episoden osv... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) den episoden alle de donor pasientene døde spillte de denne sangen the fray - how to save a life den er best. gjør meg veldig trist.. det er vel en av de få seriøse episodene? Endret 8. februar 2007 av daffylaffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg