Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genial serie ja, men noe som har irritert meg de siste to sesongene. Nemlig JD og Elliot. De har begynt å overspille så evig. JD har begynt å bruke en slags babystemme og Elliot blir bare mer og mer selvsentrert, ikke akkurat en bra ting ettersom at hun er serien kjedeligste karakter slik jeg ser det.

Kommer til å fortsette og se på det, men vil neppe bli det samme som de første sesongene. Går vel mot slutten uansett.

Lenke til kommentar
Scrubs er en til tider utrolig morsom serie. Synes dog ikke sesong 6 har vært så utrolig bra så langt, spesielt musikalepisoden var temmelig lavmål. Av alle sesongene som har kommet ut synes jeg egentlig 4 er den beste, såfremt ikke sesong 6 blir mye bedre utover.

7843181[/snapback]

Syns faktisk musikalepisoden var temmelig bra... Orginalt :thumbup:

Lenke til kommentar
Scrubs er en til tider utrolig morsom serie. Synes dog ikke sesong 6 har vært så utrolig bra så langt, spesielt musikalepisoden var temmelig lavmål. Av alle sesongene som har kommet ut synes jeg egentlig 4 er den beste, såfremt ikke sesong 6 blir mye bedre utover.

7843181[/snapback]

7880328[/snapback]

Orginalt meg i rassen. Simpsons har bl.a. gjort nøyaktig det samme i en av sine episoder.

Lenke til kommentar

7843181[/snapback]

7880328[/snapback]

Orginalt meg i rassen. Simpsons har bl.a. gjort nøyaktig det samme i en av sine episoder.

7881429[/snapback]

That 70's show har gjort det....South Park har gjort det noen ganger...mange andre serier...

Lenke til kommentar

Egentlig så hater jeg musikaler, men Scrubs' vri var faktisk ganske bra. Har fått tak i alle sangene i episoden og hører fortsatt på dem enda :D

Her er et lite forespørsel: er det noen som vet hvilken episode det er når dr. Cox mister en pasient og blir helt fra seg og ramponerer rommet? Lurer på om det var når Brendan Fraser ble innlagt og han døde til slutt, men er temmelig usikker.

Håper noen kan hjelpe med dette.

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Episoden du leter etter, heter "My Lunch". Sesong 5, episode 20 :)

edit:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er episoden hvor hun som spiller i Mad TV dukker opp for siste gang, og dør. Når de bruker organene hennes til å hjelpe 3 andre pasienter, viser det seg at hun hadde rabies, og alle 3 dør. En av disse tre er en av Dr. Cox's nærmeste venner.
Endret av e-banez
Lenke til kommentar
Jeg lurer ennå.. Er Kelso heter, bi eller homo? Av og til hinter seiren at Kelso har pult menn, men av og til sa Kelso sjølv at han skammer seg over sønnen hans pga han er homo..

7894679[/snapback]

Har også lagt merke til dette :hmm: Men etter forige episode virker det som om han har akseptert sønnen sin og leiter etter en mann til han (eller seg selv:P)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...