Zeph Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Scrubs er vel noenlunde OK serie, men den bærer stort preg av typiske "ettermiddagskomedier" som holder relativt lav kvalitet. 7865978[/snapback] Dersom kvalitet blir vurdert ut frå underhaldningsverdi synest eg Scrubs har kjempekvalitet. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Elsker humoren i serien . Har sett alle sesongene og kommer til å fortsette med det! Det er ikke noe som er mer morsomt enn JD og Turk Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Genial serie ja, men noe som har irritert meg de siste to sesongene. Nemlig JD og Elliot. De har begynt å overspille så evig. JD har begynt å bruke en slags babystemme og Elliot blir bare mer og mer selvsentrert, ikke akkurat en bra ting ettersom at hun er serien kjedeligste karakter slik jeg ser det. Kommer til å fortsette og se på det, men vil neppe bli det samme som de første sesongene. Går vel mot slutten uansett. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Elliot er en av de kjedeligste personene i serien ja, rett etter Carla... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Helt enig med deg, Rune. Kanskje blir serien like bra igjen, som den en gang var. Det finnes fortsatt håp. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 5. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2007 Scrubs er en til tider utrolig morsom serie. Synes dog ikke sesong 6 har vært så utrolig bra så langt, spesielt musikalepisoden var temmelig lavmål. Av alle sesongene som har kommet ut synes jeg egentlig 4 er den beste, såfremt ikke sesong 6 blir mye bedre utover. 7843181[/snapback] Syns faktisk musikalepisoden var temmelig bra... Orginalt Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Scrubs er en til tider utrolig morsom serie. Synes dog ikke sesong 6 har vært så utrolig bra så langt, spesielt musikalepisoden var temmelig lavmål. Av alle sesongene som har kommet ut synes jeg egentlig 4 er den beste, såfremt ikke sesong 6 blir mye bedre utover. 7843181[/snapback] Syns faktisk musikalepisoden var temmelig bra... Orginalt 7880328[/snapback] Orginalt meg i rassen. Simpsons har bl.a. gjort nøyaktig det samme i en av sine episoder. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Hvorfor sløse vekk tiden på dårlige sider? gå heller hit og følg med på alt: http://www.imdb.com/title/tt0285403/episodes#season-6 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Scrubs er en til tider utrolig morsom serie. Synes dog ikke sesong 6 har vært så utrolig bra så langt, spesielt musikalepisoden var temmelig lavmål. Av alle sesongene som har kommet ut synes jeg egentlig 4 er den beste, såfremt ikke sesong 6 blir mye bedre utover. 7843181[/snapback] Syns faktisk musikalepisoden var temmelig bra... Orginalt 7880328[/snapback] Orginalt meg i rassen. Simpsons har bl.a. gjort nøyaktig det samme i en av sine episoder. 7881429[/snapback] That 70's show har gjort det....South Park har gjort det noen ganger...mange andre serier... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Sånne episoder er det jeg hater mest av alt i denne verden. Var så vidt jeg pinte meg gjennom den Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Buffy The vampire Slayer har også hatt musikalepisode. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Egentlig så hater jeg musikaler, men Scrubs' vri var faktisk ganske bra. Har fått tak i alle sangene i episoden og hører fortsatt på dem enda Her er et lite forespørsel: er det noen som vet hvilken episode det er når dr. Cox mister en pasient og blir helt fra seg og ramponerer rommet? Lurer på om det var når Brendan Fraser ble innlagt og han døde til slutt, men er temmelig usikker. Håper noen kan hjelpe med dette. Endret 7. februar 2007 av myst84 Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Episoden du leter etter, heter "My Lunch". Sesong 5, episode 20 edit: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er episoden hvor hun som spiller i Mad TV dukker opp for siste gang, og dør. Når de bruker organene hennes til å hjelpe 3 andre pasienter, viser det seg at hun hadde rabies, og alle 3 dør. En av disse tre er en av Dr. Cox's nærmeste venner. Endret 7. februar 2007 av e-banez Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 OK takk for kjapt svar! Ble så rørt da jeg så den episoden for første gang. For å skape litt liv her: Hvilken episode har rørt (tristest) DEG mest og hvorfor? Som sikkert alle har skjønt, er da min den jeg etterlyste ovenfor. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 My lunch og episoden etterpå var ganske rørande episodar. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Er bare to _virkelig_ rørende episoder. Det er My Lunch og den hvor Ben dør. Og begge involverer Dr. Cox merkelig nok Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 My lunch her... Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg lurer ennå.. Er Kelso heter, bi eller homo? Av og til hinter seiren at Kelso har pult menn, men av og til sa Kelso sjølv at han skammer seg over sønnen hans pga han er homo.. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg lurer ennå.. Er Kelso heter, bi eller homo? Av og til hinter seiren at Kelso har pult menn, men av og til sa Kelso sjølv at han skammer seg over sønnen hans pga han er homo.. 7894679[/snapback] Har også lagt merke til dette Men etter forige episode virker det som om han har akseptert sønnen sin og leiter etter en mann til han (eller seg selv:P) Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 TV2 hadde virkeli få episoder av serien siden de begynner og senne den i reprise alt nå. Det irriterer meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg