Vrengtpolvott Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dagens episode hadde en fantastisk bra slutt! Bra at Dr Cox er tilbake igjen! Han er den tøffeste av dem alle Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) I tillegg Kellerman(PB) med Med skjegg og greier Endret 1. februar 2007 av brd Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Haha, ja, faen jeg lo da jeg så han! Han passa ikke helt inn som en følsom sippete doktor! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dagens episode hadde en fantastisk bra slutt! Bra at Dr Cox er tilbake igjen! Han er den tøffeste av dem alle 7849195[/snapback] Jepp, kjempeflott episode, digger denne serien. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har også virkelig fått opp øynene for denne serien. På nippet til å være genial synes jeg. Skal lett kjøpes inn etter hvert. Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er vel den serien jeg gleder meg til mest i hverdagene! Er så bra serie! Er noen glimt i serien som er spesielt morsomme Synest egentlig Dr. Cox eller vaktmesteren er best.. Men egentlig er alle rollefigurene utrolig brae Lenke til kommentar
Manek Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Scrubs var nok best sesong 1-3, med 4 rett bak. 5 var konge, 6 er veldig bra. Dessverre merker jeg nok kvalitetstapet ganske bra og er veldig fornlyd med at de nok kommer til å slutte av etter denne sesongen. Zach Braff har iallefall sagt at han ikke ønsker mer. 7843220[/snapback] Syns faktisk sesong 1 var en av de dårligste i Scrubs... Hittil har jeg sett sesong en og begynt på 2, og har sett nesten hele sesong 4 og starten av 5 på tv, og jeg syns helt klart 4 og 5 var best, holdt på å dø av latter Lenke til kommentar
Manek Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Scrubs var nok best sesong 1-3, med 4 rett bak. 5 var konge, 6 er veldig bra. Dessverre merker jeg nok kvalitetstapet ganske bra og er veldig fornlyd med at de nok kommer til å slutte av etter denne sesongen. Zach Braff har iallefall sagt at han ikke ønsker mer. 7843220[/snapback] Synes det isåfall er trist. Men det virker som at det går den veien, også med tanke på hvordan serien utvikler seg. Alle får barn osv. 7843258[/snapback] Er dette bestemt? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Her er en artikkel om saken: http://www.tvsquad.com/2006/08/22/braff-th...ason-on-scrubs/ Dere bør forresten se filmen til Zach Braff; Garden State og den nyeste som kommer på kino nå: The Last Kiss. Fyren er en helt utrolig god skuespiller med veldig talent, det begrenser seg ikke bare til sitcoms. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Skjønner ikke hva dere ser i det. Det suger jo. 7842904[/snapback] Der sier jeg meg enig. Syns serien er tørr og kjedelig. Men et sted må vel folk begynne... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Der sier jeg meg enig. Syns serien er tørr og kjedelig. Men et sted må vel folk begynne...Tørr og kjedelig? :!: Det er ikke vanskelig å le av Scrubs nei, men har du ikke god humor, nei, så har du ikke god humor. Artig den siste episoden - likte Kelso-fokuset og Irak-diskusjonen! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Likte Kelso, syntes Irak-temaet var kjedelig. Men skulle heller ønske de hadde mer humor og mindre moral/dype tanker. De har trekt det litt for langt ut. Dog, salt og pepper-kaninen til Janitor var helt hysterisk Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Endelig en bra episode i denne sesongen! Kanskje det tar seg opp nå.. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Der sier jeg meg enig. Syns serien er tørr og kjedelig. Men et sted må vel folk begynne...Tørr og kjedelig? :!: Det er ikke vanskelig å le av Scrubs nei, men har du ikke god humor, nei, så har du ikke god humor. Artig den siste episoden - likte Kelso-fokuset og Irak-diskusjonen! 7856203[/snapback] Skjønner absolutt ingenting. Humoren er ikke litt lur engang. Same crap shit. Dårlig serie. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Beste episoda hittil i sesong 6 det her ja. Bingo var priceless! Lenke til kommentar
Manek Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen andre enn meg som savner mer av The Todd? de få gangene har faktisk er med, så er han dritmorsom Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen andre enn meg som savner mer av The Todd? de få gangene har faktisk er med, så er han dritmorsom 7864048[/snapback] Personlig kan jeg spare meg. Lenke til kommentar
enojvegetar Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Scrubs er vel noenlunde OK serie, men den bærer stort preg av typiske "ettermiddagskomedier" som holder relativt lav kvalitet. Se forøvrig denne siden for å følge med på når scrubs går på forskjellige kanaler, samt når det kommer ut nye episoder. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Den sida er ikkje oppdatert. Lenke til kommentar
Manek Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Bra side, men er ikke helt oppdatert nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg