El-Deno Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ler vel litt mer enn bare litt DennisV? 7828105[/snapback] Hehe nei, strekker bare på smilebåndet. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 det som gjør scrubs til den fantastiske serien den er, er at de har kuttet ut den jææævla irriterende bokslatteren som er på diverse andre programmer som Friends, that 70`s show og seinfeld, selv om det også er morsomme serier. Scrubs var hysteriks frem til sesong 3 så har det gått i en slakk bane nedover desverre :/ Så nå er vell favoritten My name is Earl. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 syns den har gått motsatt jeg. Blir bare bedre for hver sesong, før var det bare flørtings med andre personell mens nå har det blitt mere seriøs. Syns sesong 6 har blitt mer interessant enn før mhp hva JD gjennomgår. *Stakkars fyr* Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg så Sesong 1-4 på 10 dager. Dvs. at jeg så rett under 10 episoder pr. dag. Så de 10 dagene gikk omtrent kun til skole og Scrubs. Og jeg digget det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ingen som synes konseptet i scrubs ligner bittelitt på greys anatomy? Bare at sistnevnte er litt mer seriøst though 7830664[/snapback] Grey's Anatomy likte eg ikkje, det virka som dei prøvde å være seriøse, samtidig som den har elementer av dårleg såpeopera, funka ikkje. Scrubs derimot er nesten utelukkande humor, pluss ein del episodar med alvorlege emner. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Scrubs suger. Skifter alltid over til Seinfeld når det går. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Scrubs seriøst. *fnis* bare teite moraler. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Digger Scrubs, elsker Dr. Jan I. Tor (vaktmesteren) (ja, så den episoden i går, så den som sitter freshest i minnet akkurat nå. Å selvfølgelig Dr. Cox Lenke til kommentar
fAight Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Startet å se sesong 1 igjen igår. Blir aldri lei. Genial serie. Vaktmesteren har brukt Dr. Jan I. Tor i tidligere episoder også. Hysterisk morsomt Lenke til kommentar
tedms Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Scrubs e dødskult...der ses 5nå..sammen med American Dad,Weeds,How i met your mother og seløgelig The office (US) Super genialt.. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kom et par tårer mot slutten av dagens episode på tv2 ja (Ep 111). Akkurat det tror jeg ikke en tv-serie har klart å frembringe av meg før. Scrubs er definitivt det beste som går på norsk tv akkurat nå. Ja, eller Seinfeld er bedre, men bare repriser, så det teller ikke. Lenke til kommentar
tedms Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kom et par tårer mot slutten av dagens episode på tv2 ja (Ep 111).Akkurat det tror jeg ikke en tv-serie har klart å frembringe av meg før. Scrubs er definitivt det beste som går på norsk tv akkurat nå. Ja, eller Seinfeld er bedre, men bare repriser, så det teller ikke. 7842665[/snapback] jah d va ein bra epi idag Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ja, dagens episode hadde en veldig bra, dramatisk og uventet vri på slutten. Må innrømme at jeg bare nettopp har begynt å se på Scrubs, men nå er jeg solgt og ser på det hver dag! Klarer ikke å få nok, Dr. Cox og Dr. Jan. I. Tor. har så sykt bra kommentarer! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Skjønner ikke hva dere ser i det. Det suger jo. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ser på av og til, og jeg liker serien.. Men lurer på en ting, er Kelso bifil? Han har gift, men er utro av og til med både kvinner og menn. Mener å huske at det ble nevnt i en eller annen episode Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Scrubs er en til tider utrolig morsom serie. Synes dog ikke sesong 6 har vært så utrolig bra så langt, spesielt musikalepisoden var temmelig lavmål. Av alle sesongene som har kommet ut synes jeg egentlig 4 er den beste, såfremt ikke sesong 6 blir mye bedre utover. Endret 31. januar 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Scrubs var nok best sesong 1-3, med 4 rett bak. 5 var konge, 6 er veldig bra. Dessverre merker jeg nok kvalitetstapet ganske bra og er veldig fornlyd med at de nok kommer til å slutte av etter denne sesongen. Zach Braff har iallefall sagt at han ikke ønsker mer. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Scrubs var nok best sesong 1-3, med 4 rett bak. 5 var konge, 6 er veldig bra. Dessverre merker jeg nok kvalitetstapet ganske bra og er veldig fornlyd med at de nok kommer til å slutte av etter denne sesongen. Zach Braff har iallefall sagt at han ikke ønsker mer. 7843220[/snapback] Synes det isåfall er trist. Men det virker som at det går den veien, også med tanke på hvordan serien utvikler seg. Alle får barn osv. Lenke til kommentar
hds Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kom et par tårer mot slutten av dagens episode på tv2 ja (Ep 111).Akkurat det tror jeg ikke en tv-serie har klart å frembringe av meg før. Scrubs er definitivt det beste som går på norsk tv akkurat nå. Ja, eller Seinfeld er bedre, men bare repriser, så det teller ikke. 7842665[/snapback] jah d va ein bra epi idag 7842680[/snapback] Gled dere til episode 113 "My Lunch", tidenes beste tv-serie episode. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kom et par tårer mot slutten av dagens episode på tv2 ja (Ep 111).Akkurat det tror jeg ikke en tv-serie har klart å frembringe av meg før. Scrubs er definitivt det beste som går på norsk tv akkurat nå. Ja, eller Seinfeld er bedre, men bare repriser, så det teller ikke. 7842665[/snapback] jah d va ein bra epi idag 7842680[/snapback] Gled dere til episode 113 "My Lunch", tidenes beste tv-serie episode. 7845749[/snapback] Hmm...var den jeg mente. Tok visst litt feil av nummeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg