Zeph Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Playx.no har sesong 1, 2 og 3 til under 200 kroner. Kjøper du på Play.com blir det rundt 350 kroner sidan du også må betale moms. Er det engelsk versjon på Playx.no? Eg vil helst ikkje ha norsk cover. "Helt sykt" som serien er oversatt til appelerer svært lite. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Scrubs har enkelte likheter med Family Guy faktisk, med sånne "flashbacks" som ikke har så veldig mye med saken og gjøre. Synes også humoren ligner litt.. 7812532[/snapback] Jepp, og hvem liker ikke familie Guy ? Lastet ned sesong 1 , kjøpte sesong 2 og 3 for 450kr, jeg elsker virkelig Scrubs Hvis jeg fikk velge, ville jeg vært JD , han er best + at jeg også dagdrømmer iblant Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sesong 1,4,5,6 ? 8039303[/snapback] Playx.no har sesong 1. Play.com har sesong 4 (og 5ern som kommer ut i Mai) 8039614[/snapback] OK. Så det er serier som 4,5 og 6 eller ? Hørte nemlig at nr 6 er den siste, da JD har slutta ? Jeg har bare sett siste av 3-ern nå , elsker Scrubs enda mer ;( Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det er ikkje avgjort om sesong 7 kjem og om Zach Braff (JD) er med. Håpar verkeleg at han takkar ja og gjer Scrubs ein verdig avslutning. Det var vel hans gjennombrot som skodespelar? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Er det engelsk versjon på Playx.no? Eg vil helst ikkje ha norsk cover. "Helt sykt" som serien er oversatt til appelerer svært lite. 8039754[/snapback] Det står ikke "Helt Sykt" på de norske coverene, om det er det du er redd for. Helt lik den engelske, bortsett fra det noe dølle cover designet på innsiden, og blank overflate på dvd'en, som gjør de noe mer sårbare. Og ja: playx selger de norske utgivelsene. Endret 27. februar 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det er ikkje avgjort om sesong 7 kjem og om Zach Braff (JD) er med. Håpar verkeleg at han takkar ja og gjer Scrubs ein verdig avslutning. Det var vel hans gjennombrot som skodespelar? 8039889[/snapback] Hvis du leser mine poster lenger oppe, vil du se hva han sier om sesong 7. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 That 70's Show går kvar dag, Scrubs blir tatt av på fredagen til fordel for Hotel Cæsar. TV2 sender uansett berre sesong 4 og 5 (så langt), om dei ikkje har planar om å sende sesong 1-3 må eg kjøpe dei. 8016344[/snapback] Ok, så sesong 4 og 5 går på TV , men de kommer ut på DVD i Mai ? Faen ;/ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvorfor ble egentlig Scrubs døpt om til "Helt Sykt"? Det må jo være den dårligste oversettelsen ever. Blir som å døpe Lost til "Fortapt på den forunderlige øya".. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Fordi den meste humoren er sykt og handlingen foregår i et sykehus. Oversetterne tenkte vel at tittelen burde ha en sammenheng med det som skjer i serien. Men de fleste serier har jo det. For de som ikke vet det, så betyr "Scrubs" de klærne JD og de andre har på seg. (Fant ikke noe direkteoversettelse, sterile klær muligens) OP: Noen ganger lurer jeg på hva serieskaperne tenker når tittelen og serien har ingenting med hverandre å gjøre. Eks: Close to home og den nye Men in trees på TV3. Helt sykt. Endret 28. februar 2007 av myst84 Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 scrubs - operasjonsklær Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tviler på at operasjonsklær hadde vært en god tittel ja. Hvis de nå først *måtte* oversette syns jeg Helt Sykt var et bra valg. Og Zeph: Hvorfor må han spille i sesong 7 for å gi en verdig avslutning? Kan han ikke gjøre det i sesong 6? Jeg mener at serien bør slutte før den blir dårligere og har ikke noe imot å ende der vi er nå. Sesong 6 startet helt forferdelig men har tatt seg voldsomt inn igjen. Jeg ønsker heller å avslutte nå enn å få en enda dårligere sesong 7. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Scrubs er vel egentlig ikke operasjonsklær, det er jo de klærne de har på seg hele tiden på sykehuset. JD og Elliot utfører jo ingen operasjoner så ville vært galt å kalle dem det.. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) jo det betyr operasjonsklær scrubs.bmp Endret 28. februar 2007 av daffylaffy Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) beklager dobbelpost Endret 28. februar 2007 av daffylaffy Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Imorgen kommer endelig sesong 3 til meg! Har ventet lenge på den. De første sesongene er så utrolig mye bedre enn de siste. Føler det blir så mye herming etter hvert.. Endret 28. februar 2007 av Prebo Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ahhh, endelig fått nettet tilbake Håper dere ikke savna meg for mye... Til Hurt: Zack Braff har sagt at han sannsynligvis vil bli med på en sesong til, men bare hvis de andre skuespillerene også blir. Håper de får til en sesong til av den beste serien ever Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Playx.no har sesong 1, 2 og 3 til under 200 kroner. Kjøper du på Play.com blir det rundt 350 kroner sidan du også må betale moms. Er det engelsk versjon på Playx.no? Eg vil helst ikkje ha norsk cover. "Helt sykt" som serien er oversatt til appelerer svært lite. 8039754[/snapback] Takk Zeph, de tre første sesongene til bare 179 Nice Bare synd de ikke har 4'ern... Endret 28. februar 2007 av Dr-Cox Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tviler på at operasjonsklær hadde vært en god tittel ja. Hvis de nå først *måtte* oversette syns jeg Helt Sykt var et bra valg. Og Zeph: Hvorfor må han spille i sesong 7 for å gi en verdig avslutning? Kan han ikke gjøre det i sesong 6? Jeg mener at serien bør slutte før den blir dårligere og har ikke noe imot å ende der vi er nå. Sesong 6 startet helt forferdelig men har tatt seg voldsomt inn igjen. Jeg ønsker heller å avslutte nå enn å få en enda dårligere sesong 7. 8047052[/snapback] Ups, trudde sesong 6 var ferdig eg. Om ikkje så er eg enig med deg om at det er betre å gje seg på topp. For min del vil uansett ikkje ein dårleg siste sesong bety stort, så dårleg at det ikkje er underhaldande skjer neppe uansett. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) scrubs - operasjonsklær 8047027[/snapback] I ordboka er scrubs sykepleier-drakt (tilogmed tannleger bruker det), men meningen med tittelen er at en/flere "scrub(s)" er en nybegynner, eller med "kulere" ord, en fersking. Så "nybegynnere" e.l hadde ikke vært så gærent. edit: Bare synd de ikke har 4'ern... 8048371[/snapback] Sjekk her: http://dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=29363 Fet utgave. Riktig nok Australsk utgivelse, men sone 2/4, norske tekster og et fett cover er vel bra. Du får det iløpet av en uke. Er også vanlig størrelse på coveret. Ikke big-momma, slik som i Norge Endret 28. februar 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 scrubs - operasjonsklær 8047027[/snapback] I ordboka er scrubs sypepleier-drakt (tilogmed tannleger bruker det), men meningen med tittelen er at en/flere "scrub(s)" er en nybegynner, eller med "kulere" ord, en fersking. Så "nybegynnere" e.l hadde ikke vært så gærent. 8048757[/snapback] Næ, Helt Sykt passer best likevel. Bare tenk på alt de har funnet på fram til nå, har ikke de syk humor, så vet ikke jeg. Beundrer virkelig vennskapet til JD og Turk. Tenk å ha slike venner i virkeligheten, hadde sett annerledes på livet. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) ''Nybegynnere'' hadde passet bedre enn ''Helt sykt'', selv om det ikke er så gær'n. Det er ikke alltid det passer seg å oversette direkte fra engelsk, blir som regel helt fjernt Endret 28. februar 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg