Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I starten hatet jeg Scrubs. Likte ikke den tåpelige humoren, men nå etterhvert blir det bare mer og mer genialt!

8000410[/snapback]

Starta akkurat sånn med meg og... Begynte å se på på tv2 når de begynte og sende det, og den første episoden fikk meg virkelig til å angre på at jeg hadde brukt hele 20min på det... Men så så jeg på flere ganger, og det ble fort favorittserien min :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg oppdaget Scrubs da den ble sendt på ZTV for et par år siden, ble dilla helt fra første gang jeg så det. husker at jeg så sesongene 1-4 rett etter hverandre og måtte vente 6 måneder på neste sesong, siden de filmer hele sesongen om høsten og sender etter nyttår.

Coxy: Jeg så på episoden med Ted og dama, og skjønner ikke hvorfor du synes den er ekkel, de viser ingenting jo, bare når de ligger sammen på senga og prater. Kanskje det var tanken på at han fikk seg noe som var litt støtende for deg?

Det som er støtende for meg, er hvor heldig JD er, som får så mange kjærester og damer å ligge med. Føler meg virkelig mindreverdig og at jeg aldri vil finne en. Men jeg kan egentlig ikke klage, er ikke halvparten så utadvendt som JD og er sjelden på byn.Pytt pytt.

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Coxy: Jeg så på episoden med Ted og dama, og skjønner ikke hvorfor du synes den er ekkel, de viser ingenting jo, bare når de ligger sammen på senga og prater. Kanskje det var tanken på at han fikk seg noe som var litt støtende for deg?

Det som er støtende for meg, er hvor heldig JD er, som får så mange kjærester og damer å ligge med. Føler meg virkelig mindreverdig og at jeg aldri vil finne en. Men jeg kan egentlig ikke klage, er ikke halvparten så utadvendt som JD og er sjelden på byn.Pytt pytt.

8003174[/snapback]

Tanken er støtende ja..

JD er utrolig heldig ja, vært med Elliot flere ganger, for å ikke snakke om Tara Reid ;) pluss mange fler :whistle:

Forum five!

Lenke til kommentar
Husket jeg såg noen par episoder på TV3 for noen år siden.. Da kalte tv3 serien for "Helt sykt".. Men det var ikke før tv2 begynte å sende at jeg virkelig vart hekta :) Vennskapet mellom JD og Turk er veldig morsomt til tider  :D

8005653[/snapback]

Ja jeg vet det, de er så bestevenner at det ikke går an og finner på så mye kult sammen. Har kommet helt ut av telling på hvor mange ganger Carla har kalt dem for idioter. :p

Jeg savner virkelig å ha en slik venn.

EDIT: Måtte bare legge igjen en klage på JD's forhold til sine kjærester. Så et klipp på youtube om da han kjøpte 1 acre sammen med kjæresten sin, husker ikke navnet hennes. Må bare si at å slå opp med henne var det dummeste han gjorde i hele serien. Ho var smellvakker og kul, å slå opp med henne fordi hun ikke hadde samme tanker om framtida var et dårlig valg syns jeg. Ho var den beste dama han har hatt. skulle ønske hun kunne gjøre en comeback.

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Haha det som er så bra med dem, de driver med mye alvor og seriøsititet at de må være barnslig til tider og. Det er faktisk viktig i sykehus miljø da, at pasientene er i et godt miljø og har det bra.

8006695[/snapback]

Men tror de fleste sykehus setter en grense ved rullestol-race og hide'n seek med sensorer :!:

Lenke til kommentar
Noen som ser på Scrubs her  ( kl. 17.05 hverdager på tv2)

Det er en ******* diggbar og morsom serie og dere må bare se den

Lurer på om det er andre som ser på det....

7809968[/snapback]

Huff, beklager at det kommer en usaklig post av meg nå:

nei (til alt du sier)

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
I starten hatet jeg Scrubs. Likte ikke den tåpelige humoren, men nå etterhvert blir det bare mer og mer genialt!

8000410[/snapback]

Samma her! Jeg ble kvalm når det startet, men nå synes jeg det er genialt!

Men som sagt. Skal mye til å slå 70's show ;)

Lenke til kommentar
Haha! :p

Det morsomste er nok å se Neill Flynt si så mye dritt.

8011555[/snapback]

For det første, så heter han Neill FLYNN nirvana. Som Scrubs fan burde du vite bedre.

For det andre, så består rollen hans av å komme med morsomme kommentarer i ny og ne. Skulle ønske han kunne bli tildelt en større rolle.

For det tredje, så begynner jeg å savne babyen til The Turkletons. I løpet av fødselen har hun kun vært med i noen få episoder. Var ikke med i siste episode heller. Håper vi får gjensyn med henne snart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...