Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0

Anbefalte innlegg

Hadde vært tøft hvis noe skikkelig dritt skjer i en episode, så våkner han opp på slutten.. :p

7984998[/snapback]

Som hva da? Det meste triste har jo allerede skjedd, som f.eks dama som selv visste at tida var inne og valgte å dø og at en død pasient forårsaket død for 3 andre personer.

den eneste dritten jeg kan tenke meg er at en av hovedkaraktene blir smittet av en dødelig sykdom og ikke overlever.

Men tror sannelig ikke at BL finner på noe så dumt, de går mest sannsynlig for en lykkelig slutt. Kan egentlig tenke meg hva det er, men den har jeg tenkt å holde hemmelig *mohaha*

7989893[/snapback]

Haha, tviler på at noe så dumt skjer ja :p

Men myst84, del dine tanker med oss :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe kunne ikke dy deg eller hva Coxy?

Nå vel, min teori er en del av teoriene jeg leste på imdb.com,som jeg er enig i:

Kelso pensjonerer seg, Cox blir Chief of medicine med Elliot som assistent, JD blir Chief of residence, Turk blir lederkirurg og Carla får også en høyere stilling. Laverne og Ted pensjonerer også seg endelig (stakkaren har fortjent det etter å ha vært undersåtten til Kelso i mange år). The Todd finner seg endelig en nymfoman jente.

Sluttscenen: Alle er i baren og feirer de nye stillingene (lik da Carla kunngjorde at hun var gravid, lykkeligere scene skal man lete lenge etter) og morgen etter følger vi JD, Turk, Carla og Elliot gjennom inngangsdøra og ser på det nye livet deres samtidig som vi ser de nye rekruttene og JD forestiller seg den gangen da han stod iblant dem og alle starter sin første dag.

Kameraet går utover utgangsdøren og slutter med en herlig kommentar fra vaktmesteren og en stemme i bakgrunnen roper: "N.N., get back to work!" der N.N. indikerer hans virkelige navn.

en lykkeligere slutt en det kan jeg ikke tenke meg akkurat nå.

Hvis dere vil lese andres teorier, klikk her

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Tror du har en framtid i filmbransjen myst ;)

Jeg tror mye av teorien din slår til :thumbup: men kan egentlig ikke forestille meg at BL lager noen bra slutt for Ted, ville i mine øyne ødelagt en del. Men tenker også at i en av de siste scenene synger gutta til Ted en eller annen sang, og alle er glade:P

Har noen sett den episoden Ted har sex? Holdt særiøst på å kaste opp :no:

Lenke til kommentar

Cox: Takk for støtten, men kreativiteten min strekker seg dessverre ikke så langt.

Har noen sett den episoden Ted har sex? Holdt særiøst på å kaste opp :no:

7992938[/snapback]

Hvilken episode er det?

3razer: Du har delvis rett. Jeg formulerte meg litt feil i begynnelsen av innlegget mitt og det førte til at du misforstod litt. Jeg har ikke kopiert andres teorier, men tatt ut noen punkter som jeg er enig i og lagt til min tankegang i tillegg.

Hvis dere har lest alle innleggene på imdb.com, skjønner dere hva jeg mener.

Offtopic: Nå syns jeg det er altfor lite folk her. Hvis dere har sluttet å skrive pga meg, så beklager jeg for det. Var ikke meningen å dominere tråden med teorier. Alle er hjertelig velkommen til å si hva som helst, bare det er om Scrubs. Så nå oppfordrer jeg alle til å komme med temaer alle kan diskutere! Come on people!

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Tja... Er riktig så ny her, så veit ikke om dette er tatt opp: Hvem tror dere dør ep. 15-16? Om det skal være noen som ikke skal dø, så er det Ted. Blir bare trist om han skulle dø når han har hatt selvmordstanker. Burde være noen som egentlig er på topp, men som f.eks finner kreft litt sent.

Noen andres meninger?

Lenke til kommentar
Som hva da? Det meste triste har jo allerede skjedd, som f.eks dama som selv visste at tida var inne og valgte å dø og at en død pasient forårsaket død for 3 andre personer.

den eneste dritten jeg kan tenke meg er at en av hovedkaraktene blir smittet av en dødelig sykdom og ikke overlever.

Men tror sannelig ikke at BL finner på noe så dumt, de går mest sannsynlig for en lykkelig slutt. Kan egentlig tenke meg hva det er, men den har jeg tenkt å holde hemmelig *mohaha*

7989893[/snapback]

At J.D døde eller noe lignende :)

Lenke til kommentar
Tja... Er riktig så ny her, så veit ikke om dette er tatt opp: Hvem tror dere dør  ep. 15-16? Om det skal være noen som ikke skal dø, så er det Ted. Blir bare trist om han skulle dø når han har hatt selvmordstanker. Burde være noen som egentlig er på topp, men som f.eks finner kreft litt sent.

Noen andres meninger?

7994370[/snapback]

Nope bare slapp av, dette er ikke tatt opp enda. :thumbup:

Det har vært rykter om at noen skal dø på slutten av sesong 6 ja, men hvem er kun en mysterie..........Eller er det? bruk nå deres detektiv evner til å snuse litt, så får dere et nyss om hvem det kan være..

Hint: Et spor er gjemt i et av mine innlegg

Lenke til kommentar

Andre som er enige at The Todd burde fått seg dame snart? Har faktisk aldri sett han med en, bare hørt om noen han har hatt sex med.

Mystie, må si du kan være irriterende :p Lest igjennom alle de siste postene dine flere ganger nå, men finner ikkenoe... er jeg for dum :dontgetit:

Noen fler hint på lager? hvis du ikke vil si dem i public, så feel free til å PMe noen til meg ;)

Og forresten myst, Ted har sex i episode 10, sesong 3... Anbefaler ikke å se det:P

Lenke til kommentar

Ja vel da, nok lek. bare følg linken jeg la ut og let i den tråden som kommer opp. 2 navn går igjen som mulig sesongavslutning. Jeg håper de velger riktig person å drepe, ellers går serien nedenom.

Takk Coxy, den skal jeg se på når jeg kommer hjem! Neh,har sterk mage så.

Nå til The Todd: jeg syns ikke han burde få noen heller, da blir det slutt på vittighetene hans. Er så morsomt å se ham prøve seg på alle med kåtheten sin.

Lenke til kommentar
Håper virkelig de velger lawerne til å dø... Eneste showet kunne greid seg likebra uten. Har aldri likt henne uansett :thumbdown:

3raz3r, Forum five!

7998552[/snapback]

Enig. Hun gjør null forskjell. Hverken opp eller ned. Hadde hun forsvunnet hadde det ikke plaget meg stort.

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg Laverne bedre, ho har så vittige kommentarer og blander inn religion i alt. Den andre personen kan like gjerne dø for min del, vi ser vedkommende veldig sjelden uansett og gjør ikke noe annet enn skade.

Sikter du til finale episoden Coxy? I så fall vil jeg tro at "Their Story" vil passe bedre siden den vil ta for seg alle karakterene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...