Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er dumt med Scrubs er at det er så utrolig stor forskjell på episodene. Noen er utrolig bra, og jeg ler hele tiden. Mens andre er bare helt bånn, med utrolig dårlig humor. Andre som og ser på Scrubs på denne måten? Er akkurat som med Family Guy, veldig opp og ned på episodene.

Lenke til kommentar

Jepp stemmer det. Det kommer av at det er forskjellige folk som skriver episodene hele tiden, noen finner på masse bra mens andre burde ikke ha vært manusforfattere.

Hvis jeg ikke tar feil, så har Scrubs skribentene begynt å bruke manus som andre har skrevet.

Noen serier gjør dette når de begynner å gå tom for ideer og etterlyser forslag fra andre forfattere.

Lenke til kommentar
Alle episodene kan jo ikke være like bra... Noen er helt hysteriske, mens andre suger pikk :hrm:

7981586[/snapback]

Akkurat når det gjelder Scrubs, så er det ikke mange episodene som ikke er hysteriske. :!:

7981827[/snapback]

Det kan jeg være enig i :lol:

Men er noen mer triste og alvorlige episoder i Scrubs... De er langt ifra hysteriske, men er vel ikke alltid meningen heller :p

Lenke til kommentar

Det som gjør Scrubs så spesiell, er at den ikke er en tradisjonell komedie/drama/sitcom serie som bare følger et spor hele veien.

Serien tar for seg det virkelige liv og dets påvirkning på de enkeltkarakterene og viser hva de opplever gjennom dem selv, enten om det er humor, lykke eller sorg. Derfor har Scrubs kommet så langt og blitt så populær.

Det som gjelder nå er at de avslutter serien på en måte som ikke blir altfor overfladisk og generell.

På imdb.com har brukerne skrevet egne forslag til hvordan serien burde/kunne avsluttes. Hva syns dere hadde vært den beste avslutningen?

Lenke til kommentar
Serien kan slutte ved at noe skikkelig dritt skjer, men så finner vi ut at alle åra bare har vært en av J.D's fantasier. :p

7983237[/snapback]

Tenkte akkurat på det samme..

Men tror jeg ville følt at alt var litt "waste" da, at alt bare var en drøm, og at ikke noe faktisk skjedde :p

Jeg tror nok at Bill Lawrence finner på noe bedre, og jeg tror ikke at Scrubs vil få en vanlig serieslutt, som for eksempel at alle problemene løser seg og at alle tar farvel og sånn :nei:

Bare å vente å se :thumbup:

Lenke til kommentar
Hadde vært tøft hvis noe skikkelig dritt skjer i en episode, så våkner han opp på slutten.. :p

7984998[/snapback]

Som hva da? Det meste triste har jo allerede skjedd, som f.eks dama som selv visste at tida var inne og valgte å dø og at en død pasient forårsaket død for 3 andre personer.

den eneste dritten jeg kan tenke meg er at en av hovedkaraktene blir smittet av en dødelig sykdom og ikke overlever.

Men tror sannelig ikke at BL finner på noe så dumt, de går mest sannsynlig for en lykkelig slutt. Kan egentlig tenke meg hva det er, men den har jeg tenkt å holde hemmelig *mohaha*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...