Gå til innhold

Scrubstråden v 1.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha! :p

Det morsomste er nok å se Neill Flynt si så mye dritt.

8011555[/snapback]

For det andre, så består rollen hans av å komme med morsomme kommentarer i ny og ne. Skulle ønske han kunne bli tildelt en større rolle.

8014955[/snapback]

 

Syns The Janitor har en fin rolle jeg, men syns nesten han har gått tom for bra kommentarer, og det er ikke det samme å se han nå som det var i de tidlige sesongene...

 

Noen sett den gangen Dr.Cox dytter The Janitor og The Janitor roper på resten av gutta? Et av de beste Janitor klippene jeg har sett :lol:

 

Edit: Fant klippet:

 

http://youtube.com/watch?v=lP_YHa7V7d8

 

Enjoy :thumbup:

Endret av Dr-Cox
Lenke til kommentar

Key, her var det mye liv siden min siste post (vært og sett på Ghost Rider på kino i kveld. Skikkelig bra saker. Anbefales!)

 

Ja dere har vel rett, The Janitor er og må forbli The Janitor.

 

For å være ærlig, følger jeg ikke serien på tv lenger, har hele serien.

 

Ingen som har noen kommentarer til Isabelle?Er dere fornøyd med at hun er kuttet ut eller ønskes hun tilbake?

 

EDIT: Velger å redigere siden ingen har postet noe siden sist.

 

Noen som så på The Rock i går kveld? Det var en velkjent fjes blant marinesoldatene. Gjett hvem!

Endret av myst84
Lenke til kommentar
EDIT: Velger å redigere siden ingen har postet noe siden sist.

 

Noen som så på The Rock i går kveld? Det var en velkjent fjes blant marinesoldatene. Gjett hvem!

8017743[/snapback]

Tør jeg tippe på Dr. Cox? :wee:

8037312[/snapback]

 

Nei er jo JD! Ser du ikke for deg han som marinesoldat? :!:

 

Må nok sleng meg på at Coxie som er riktig svar.

Lenke til kommentar
Scrubs har enkelte likheter med Family Guy faktisk, med sånne "flashbacks" som ikke har så veldig mye med saken og gjøre. Synes også humoren ligner litt..

7812532[/snapback]

 

 

Jepp, og hvem liker ikke familie Guy ? :)

 

Lastet ned sesong 1 , kjøpte sesong 2 og 3 for 450kr, jeg elsker virkelig Scrubs :)

Hvis jeg fikk velge, ville jeg vært JD , han er best + at jeg også dagdrømmer iblant :p

 

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sesong 1,4,5,6 ?

Lenke til kommentar
Scrubs har enkelte likheter med Family Guy faktisk, med sånne "flashbacks" som ikke har så veldig mye med saken og gjøre. Synes også humoren ligner litt..

7812532[/snapback]

 

 

Jepp, og hvem liker ikke familie Guy ? :)

 

Lastet ned sesong 1 , kjøpte sesong 2 og 3 for 450kr, jeg elsker virkelig Scrubs :)

Hvis jeg fikk velge, ville jeg vært JD , han er best + at jeg også dagdrømmer iblant :p

 

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sesong 1,4,5,6 ?

8039303[/snapback]

 

Playx.no har sesong 1. Play.com har sesong 4 (og 5ern som kommer ut i Mai)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...