magnus74 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har akkurat kjøpte meg en Speedlite 430EX i Japan. Den kostet ca. 1700 kr og fungerer flott, så alt er nesten bare velstand. Det eneste problemet er at manualen kun er på japansk. Er det noen har eller vet hvor man kan finne en pdf-manual på engelsk eller skandinavisk? Jeg har prøvd google uten hell. Lenke til kommentar
Snailey Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg hadde sammeproblemet, men man får kjøpt pdf filen litt rundt om kring på nett, da får du den på engelsk i allefall. Er ulovlig å legge ut sånnt matriell gratis... Tror jeg betalte ca $10 eller noe der omkring Lenke til kommentar
maritsa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har den på engelsk, kjøpt Speedlite 430EX nå. Trenger bare den svenske jeg. Vet ikke om det er ok å legge ut tlf.nr. etc. her. Kankje bruke Bruktmarkedet? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Vet ikke om det er ok å legge ut tlf.nr. etc. her. Kankje bruke Bruktmarkedet?Er vel ikke ulovlig å tilby noen en manual (gratis?), men uansett bruk -knappen under brukeren magnus74 så kan du sende han en personlig melding uten at vi andre ser telefonnummer, etc. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei Magnus! Har denne som en pdf.fil på engelsk. Send meg en pm hvis du vil ha den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå