Gå til innhold

Bilde av PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann RedHawk og velkommen til forumet.

Det er muligens ikke det beste velkomsten, men jeg vil kommentere flere problemer med tråden din.

For det første er det ønsket at førsteposten i tråder beskriver tråden tema best mulig, og at det helst er et diskusjonspunkt som kommer frem der. Din tråd lider av dårlig bruk av emnefeltet og tråden er feilpostet. (Den lå orginalt i Programvare > Sikkerhet, men jeg har flyttet den) Det er også en fordel å bruke søkefunksjonen for å finne eldre tråder, for Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?-tråden dekker nok ditt tema.

Lenke til kommentar
Heisann RedHawk og velkommen til forumet.

Det er muligens ikke det beste velkomsten, men jeg vil kommentere flere problemer med tråden din.

For det første er det ønsket at førsteposten i tråder beskriver tråden tema best mulig, og at det helst er et diskusjonspunkt som kommer frem der. Din tråd lider av dårlig bruk av emnefeltet og tråden er feilpostet. (Den lå orginalt i Programvare > Sikkerhet, men jeg har flyttet den) Det er også en fordel å bruke søkefunksjonen for å finne eldre tråder, for Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?-tråden dekker nok ditt tema.

7809798[/snapback]

Ok. Unnskyld! Unnskyld!

Lenke til kommentar

Absolutt ikke behov for unskyldninger. Vi har alle vært nye på dette forumet og har nok alle glemt å bruke søkefunksjonen, feilpostet og andre slike ting det er lett å glemme. Jeg håper du lærer deg dette forumets hemmeligheter før du blir skremt bort av moderatorene og at du forblir så lenge som mulig. :mrgreen:

Ha en god dag videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...