RedHawk Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Send inn bilder av PC'en deres. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Heisann RedHawk og velkommen til forumet. Det er muligens ikke det beste velkomsten, men jeg vil kommentere flere problemer med tråden din. For det første er det ønsket at førsteposten i tråder beskriver tråden tema best mulig, og at det helst er et diskusjonspunkt som kommer frem der. Din tråd lider av dårlig bruk av emnefeltet og tråden er feilpostet. (Den lå orginalt i Programvare > Sikkerhet, men jeg har flyttet den) Det er også en fordel å bruke søkefunksjonen for å finne eldre tråder, for Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?-tråden dekker nok ditt tema. Lenke til kommentar
RedHawk Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Heisann RedHawk og velkommen til forumet. Det er muligens ikke det beste velkomsten, men jeg vil kommentere flere problemer med tråden din. For det første er det ønsket at førsteposten i tråder beskriver tråden tema best mulig, og at det helst er et diskusjonspunkt som kommer frem der. Din tråd lider av dårlig bruk av emnefeltet og tråden er feilpostet. (Den lå orginalt i Programvare > Sikkerhet, men jeg har flyttet den) Det er også en fordel å bruke søkefunksjonen for å finne eldre tråder, for Hvordan ser det ut inni kabinettene deres?-tråden dekker nok ditt tema. 7809798[/snapback] Ok. Unnskyld! Unnskyld! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Absolutt ikke behov for unskyldninger. Vi har alle vært nye på dette forumet og har nok alle glemt å bruke søkefunksjonen, feilpostet og andre slike ting det er lett å glemme. Jeg håper du lærer deg dette forumets hemmeligheter før du blir skremt bort av moderatorene og at du forblir så lenge som mulig. Ha en god dag videre. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Her Har du bilder av kabinettene våres. Her er bilder av hvordan det ser ut inne pcene våres Her er bilder av de litt mer kresnene og dyrere kabinettene. Enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå