Gå til innhold

Altec Lansing Høyttaler ATP3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er helt kurante, det er faktisk disse jeg bruker nå. Eneste kjipe er at du ikke kjøpte de for en stund tilbake: Komplett solgte de for 450 kroner :sad:

Dersom du trenger høyttalere til litt MP3, spilling og nettradio UTEN å strekke kabler over hele rommet, så er de et godt valg.

Kanskje ikke de høyttalerne du kjøper dersom du hører mye på rock, etter min mening så hører de litt "ruskete" ut. Men til prisen er de OK.

Jeg vet ikke om du opererer med budsjett, men jeg ville kanskje anbefale deg å sjekke ut Altec Lansing ACS621 (hvis de noensinne kommer på lager.... - har vært utsolgt i nesten to måneder nå...)

Lenke til kommentar

Du får ikke god lyd fra høyttalere til 600 kroner. Jeg har selv Altec Lansing XA3021. Kjøpte de nærmest som en nødløsning pga. plassmangel. Lyden har skikkelig hengekøye - mye diskant og bass men lite mellomtone. Høyttalerene mangler også nyansering. Særlig suben er dårlig og differensierer lite mellom ulike basslyder - alt høres likt ut. Slike høyttalersett er best egnet til enkel "dunkemusikk" som tekno.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...