gthomass Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Noen som har prøvd disse : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...l=&view=support Lenke til kommentar
swanky Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 De er helt kurante, det er faktisk disse jeg bruker nå. Eneste kjipe er at du ikke kjøpte de for en stund tilbake: Komplett solgte de for 450 kroner :sad: Dersom du trenger høyttalere til litt MP3, spilling og nettradio UTEN å strekke kabler over hele rommet, så er de et godt valg. Kanskje ikke de høyttalerne du kjøper dersom du hører mye på rock, etter min mening så hører de litt "ruskete" ut. Men til prisen er de OK. Jeg vet ikke om du opererer med budsjett, men jeg ville kanskje anbefale deg å sjekke ut Altec Lansing ACS621 (hvis de noensinne kommer på lager.... - har vært utsolgt i nesten to måneder nå...) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Sitter å hører på de nå jeg. Er extremt fornøyd med de. Sub'en funker dritt bra, alt er digg! (Kjøpte de da de kostet rundt 400 ,- ) Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 13:45, skrev Pug:Sitter å hører på de nå jeg. Er extremt fornøyd med de. Sub'en funker dritt bra, alt er digg! (Kjøpte de da de kostet rundt 400 ,- ) Hvordan er lyden fra satelittene klar og ren ?? Er de verdt 600 Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Min far har diss og de er ganske bra etter min mening. Eneste minus er at det er litt skurring i dem når du har de på. (Bare dersom du har på høyt volum, uten å bruke det) Ellers så tror jeg, jeg ville kjøpt et med flere satelitter i stedet for... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Det er litt skurring når du har på veldig høy lyd og ikke bruker de. Ikke noe stort problem. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Du får ikke god lyd fra høyttalere til 600 kroner. Jeg har selv Altec Lansing XA3021. Kjøpte de nærmest som en nødløsning pga. plassmangel. Lyden har skikkelig hengekøye - mye diskant og bass men lite mellomtone. Høyttalerene mangler også nyansering. Særlig suben er dårlig og differensierer lite mellom ulike basslyder - alt høres likt ut. Slike høyttalersett er best egnet til enkel "dunkemusikk" som tekno. Lenke til kommentar
kaka13 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 de ser ikke noe fine ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå