Gå til innhold

360 døde. trenger ny, v2 eller den vanlige?

Glipp

Anbefalte innlegg

Hei.

mine 360 døde nettopp.. den velkjente red ring.. får den ikke opp og går igjen, og gidder ikke og bruke tid på og sende den inn til reperasjon..

så jeg lurer på. jeg har alt jeg trenger som premium har, og litt mer, så trenger egentlig bre core versionen, siden jeg har allt annet... men.

skal jeg vente på den nye V2 ? eller skal jeg gå for en vanlig en.. har ikke HDMI inngang på TV'en,. men man bør vell tenke litt på framtiden. kommer sikkert til og skaffe meg en tv som støtter det en dag.

når kommer isaffal V2? hvis det er lenge til, så bestiller jeg meg en core version nå..

-takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så du gidder ikke å bruke 3 min på å ringe microsoft og si at den er ødelagt? Slik at de så kan sende ett bud på døra til deg for å hente maskinen, for så å gi deg ny eller reparert tilbake innen 1 mnd? slækkis :p

Hvis du ikke har modda den da, da er det jo forståelig at du ikke gidder...

Lenke til kommentar

Til trådstarter.

Jeg skjønner godt frustrasjonen over å ikke gidde å vente på en retur fra MS sin service avdeling.

Slik løste jeg min problemstilling:

Sendte den i retur, kjøpte en core fra Elkjøp/Lefdal med 30 dagers angrefrist.

Åpnet kun selve konsollen i esken og koblet til de ledninger og den harddisk jeg hadde fra min ødelagte 360.

3 uker senere, da min returboks kom, fikk jeg pengene tilbake for core-maskinen på elkjøp.

Gå for en slik løsning.

Koster deg ikke en krone i det lange løp. Kun 2 turer til butikken.

Lenke til kommentar

tok og trakk ut alle ledningene, tok ut HDD'en osv, og satte i ledningene, uten HDD, så startet den, så satte jeg inn i HDD'en igjen. og nå starter den uten problemer igjen.. :hmm:

merkelige saker, fra og henge seg opp under xbox logoen på starten, med red ring, til og starte uten problemer.... håper ikke at det var tilfeldigheter at den startet igjen.

ellers takk for all svar folkens :thumbup:

Lenke til kommentar

der "døde" den igjen.. hang seg opp. prøvde og restarte.. red ring...

liker det ganske varmt på rommet mitt, kan det være derfor ?

Har de ikke avkreftet en ny xbox da?

kommer det ikke v2 alikavell? isaffal bestiller jeg meg en ny core.. siden jeg har alt jeg trenger

edit:

nå starter den ikke i det hele tatt... red ring med en gang :no:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

slo av ovnene. nå er det vanlig romtemp...

først så startet den ikke i det hele tatt, men av en merkelig grunn, så startet den igjen nå..

veldig ustabil ser det ut som... hvis det ikke er temperaturen da..

edit: startet opp et spill. så hang den seg IGJEN :p.. garhtstg

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor du gidder og åpne den, og miste garantien, når du bare kan levere den og få ny... klarer ikke butikken å levere ny i løpet av 7 virkedager, så har du krav på lånemaskin, og en uke klarer du deg vel uten "jetflyet" ditt??

7820209[/snapback]

har ikke åpnet den jeg :hmm: hva fikk deg til og tro det ? :p

Lenke til kommentar
Kommer en V2 av xbox360.

7820511[/snapback]

i slutten av året var det snakk om var det ikke? gidder ikke og vente så lenge isaffal =)

får se om jeg isaffal drar ned og kjøper en core i morgen :)

7820534[/snapback]

Akkurat når det kommer er vel usikkert... Tipper på seint i år her i europa hvertfall. Jeg skal hvertfall ikke ha den før V2 kommer. Vil ha HDMI og en stillere maskin ;)

Lenke til kommentar
Microsoft gikk ut en liten stund etter "V2 Zephyr" bildene kom på nettet og avkreftet at den skulle slippes på markedet, det var kun en prototype som ikke er ment for produksjon..

7822289[/snapback]

Det er nok en grunn til at det er blitt lagd en prototype ;) De hadde vel ikke lagd den hvis de ikke har planer om å komme med en ny versjon. Personlig både tror og håper jeg den kommer i løpet av året :)

Lenke til kommentar

har nå kjøpt meg en ny en..

men lurer litt på.. hadde aldri problemet før jeg fikk meg z-5500.. med tanke på advarselen som følger med, så står det at man ikke skal plassere noe elektrisk 60 cm fra subben..

min er ca 40-50cm i fra.. kan det være suben som har "ødelagt" den? med tanke på magnetene i den.. vil ikke starte opp den nye før jeg har fått bekreftet det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...