Gå til innhold

FIFA 2003 hakker på PS2

bertie

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen som har playstation 2 og fifa2003 som er plaget med hakking, eller kanskje mer presist at den "lagger". Mens man spiller så leser ps2'en fra cd/dvd'en, og dette fører til at spillet blir "hengete"...

Er dette feil med playstation'en min eller er det spillet? Kan det ha noe med hvilken versjon av ps2 jeg har(leste at den siste var v7 eller noe i en annen post).

Lurer på å levere spillet tilbake og kreve et annet spill, for det er plagsomt innimellom rett og slett.

bertie

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-30 13:07 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville vel byttet til WRC II istedet tenker jeg... det må jo være grunn nok til å få byttet spillet når det hakker sånn? Konsollspill som hakker er for meg nærmest å betrakte som å stjele penger fra folk.

menmen, får spille Colin 3 istedet :smile:

bertie

Lenke til kommentar

Jeg har ps2 og fifa 2003 og det "lagger"/"hakker"/henger" ikke noe her :grin:

Ang. det med forskjellige versjoner _tror_ jeg ikke det har noe å gjøre ..

Jeg kjøpte den første versjonen av PS2 da den kom.. (5000kr)

Du har heller ikke _krav_ på å få byttet det , men de fleste butikker har slik at du får en dags prøve, og hvis du ikke er fornøyd så kan du bytte det i et annet spill neste dag..

[ Denne Melding var redigert av: atticus på 2002-11-30 17:32 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 12:56, skrev bertie:

Lurte på om noen som har playstation 2 og fifa2003 som er plaget med hakking, eller kanskje mer presist at den "lagger". Mens man spiller så leser ps2'en fra cd/dvd'en, og dette fører til at spillet blir "hengete"...

Er dette feil med playstation'en min eller er det spillet? Kan det ha noe med hvilken versjon av ps2 jeg har(leste at den siste var v7 eller noe i en annen post).

Lurer på å levere spillet tilbake og kreve et annet spill, for det er plagsomt innimellom rett og slett.

bertie

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-30 13:07 ]</font>

sjansen for at du får byttet det er rimelig liten. hvorfor? jo, du skjønner - PS2 spill, som alle andre spill til de fleste konsoller kan lett kopieres/rippes på under 30min.

Kan jo variere fra plass til plass dog - men jeg hadde ikke latt noen fått byttet spillet i sjappa mi for og si det sånn :smile: da burde heller kunden spurt om og få prøvd spillet før han kjøpte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...