Gå til innhold

Motivasjon til å fortsette med KOTOR 2


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Hey, jeg har ca. spillt dette i 1 time nå på X360, men det er bare det at jeg føler meg så forvirra og innestengt inni det romskipet på begynnelsen Pegasus i begynnelsen :/ Så da lurer jeg på, opplevde dere også at det var kjedelig i begynnelsen? Når får jeg sett store områder, velge klær, lyssabel osv? Dette føles ikke som star wars, jeg vil ikke sloss mot droider, jeg vil sloss mot menneske aktige aliens og sithz :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg prøvde KOTOR (1) ble jeg så skuffa at jeg avinstallerte det med en gang, men etter å ha lest en del omtaler og slikt tok jeg det frem igjen. Det angrer jeg ikke på i og med at KOTOR er noe av det aller beste jeg har spilt.

 

2eren var vel også ganske treg i starten så vidt jeg husker.

 

Gi det en sjanse :thumbup:

 

Edit: Hvis du forresten ikke har spilt 1eren, ville jeg spilt gjennom det først. Det er i mine øyne en del bedre i tillegg til at noe av historien i 2eren refererer til 1eren (tror jeg ;) ).

Endret av _Astron_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Akuratt som i 1'ern tar det en stund før man får lasersverdet, tok vel kanskje rundt 10 timer der også før man fikk tak i det. Derimot føltes det stort å få lasersverdet i 1'ern, fikk ikke noe slik glede i oppfølgeren...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

KOTOR2 er et knallspill! Var så hypet på dette spillet at jeg spilte det ut på 5 dager da jeg fikk det. :p

 

Historien i K2 er mye mer kompleks enn K1, og man må spille igjennom spillet flere ganger for å virkelig skjønne alt. Der K1 var 'save the galaxy', handlet K2 mer om protagonisten, og hva som skjedde med han på Malachor 5.

 

Håper bare LucasArt ikke gjør det store, og gir ansvaret for K3 til feil utvikler. Tør ikke tenke på K3 som f.eks. en Diablo-klon. :no:

 

Men før K3 kommer ut, kan vi jo spille K2 med Team Gizka's mod.

Lenke til kommentar
Helt uenig.

 

Jeg syns ikke KOTOR 2 var kjedelig i det hele tatt. Ikke ett sekund, heller ikke KOTOR 1.

 

Kan hende at dette bare ikke er spillet for deg. :innocent:

7810763[/snapback]

 

Personlig føler jeg at de fleste rollespillene er kjedelig i begynnelsen, tar en evighet å drepe fiendene for å få komme seg opp i level. KOTOR var et utmerket spill, synd at de hadde hastverk med toern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...