Tbau5 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kjøpte for en stund siden et nytt hovedkort. Men da dette ikke hadde like utganger som det forrige kunne jeg ikke bruke den samme metalldelen som ligger rundt alle tilkoblingene bak. Da jeg åpnet kabinettet nå, så jeg at det samlet seg mye støv der og lurer på om manglende "bakdel" kan være synderen. Går det ann å finne en slik del noen plass? Mvh. Toringut Ps: Ikke sikker om denne skal under kabinett eller hovedkort. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 du kjøpte et brukt hovedkort går jeg utifra? det skal alltid følge med den "bakdelen" som du snakker om med nye hovedkort! kjøpte du brukt: kontakt selger kjøpte du nytt: kontakt webshop Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ps: Ikke sikker om denne skal under kabinett eller hovedkort. 7809283[/snapback] Denne delen tilhører hovedkortet, så jeg flytter tråden dit. Husk at de forskjellige hovedkortene ikke bruker samme bakplate. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 du kjøpte et brukt hovedkort går jeg utifra? det skal alltid følge med den "bakdelen" som du snakker om med nye hovedkort! kjøpte du brukt: kontakt selger kjøpte du nytt: kontakt webshop 7809365[/snapback] Kjøpte det som demo-vare desverre. Men kanskje de vil selge meg en del? Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Om det er brukt, så er det ikke sikkert at du kan få med bakplaten. Eg har selv prøvd å fjerne den på en maskin, og det eg fikk løs var ikke brukende til mye fornuftig. Endret 27. januar 2007 av squabbish Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 du kjøpte et brukt hovedkort går jeg utifra? det skal alltid følge med den "bakdelen" som du snakker om med nye hovedkort! kjøpte du brukt: kontakt selger kjøpte du nytt: kontakt webshop 7809365[/snapback] Kjøpte det som demo-vare desverre. Men kanskje de vil selge meg en del? 7809385[/snapback] demovarer pleier ikke ha med bakplate.. dessverre.. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Ok, jeg vet at jeg ikke har platen. Det er ikke problemet her. Lurer på om det er noen måte å få tak i en slik plate? Eller må jeg lage en plate selv? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvilket Hk er det ? Har en IO (bak)plate til ASUS K8N-E Deluxe liggende. Annonser på bruktmarked.no om at du gjerne kjøper en bakplate til dit HK (fortell hvilket HK !) Ja det samler seg masse støv om du ikke har den det er iværtfall min erfaring så det er nok synde bukken ! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Har kjørt uten IO plate i mange år på noen maskiner. Men du må ha et overtrykk i maskinen. Altså må du ha vifter som dytter mer luft inn i maskinen enn det som suger ut. Selv har jeg somregel kun PSU viften som suger ut luft. Da siver det litt luft ut overalt og jeg slipper å tenke på støv. Har selvsagt filter på de viftene som suger luft inn i maskinen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå