Gå til innhold

Nytt hovedkort, Asus P5B Dlx/Wifi?

hagern

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nytt hovedkort sammen med prosessor og ram. Har tittet endel på P5B DLX/WIFI. Dette er vel et bre hoved kort?

Jeg er ikke så aktiv med OC, men må alltid teste litt.

Vil dette hoved kortet funke bra sammen med C2D E6400 og Corsair minne.

Jeg har ikke så god greie på hovedkort! Men er dette et godt kjøp eller bør jeg velge et annet?

Tar i mot alle kommenterer og hjelp med åpne armer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå tror jeg at jeg har bestemt meg. Det blir nok et Asus P5B kort. Har kun et lite spørsmål til.

Bør jeg velge Asus P5B DLX/Wifi

Eller vil det være like greit å kjøpe P5B Delux og bruke et SMC Wifi kort jeg har allerede.

Må være litt krone bevist...

Lenke til kommentar
Kan i allefall si at jeg er meget fornøyd med kortet, koblet det opp i går. Men er interessert i å vite hva andre her på forumet ligger på av grader på kortet sitt. Mitt ligger på 52grader på cpun og kjører en E6400 @3400MHz

7810200[/snapback]

Hva slags kjøler har du da?

Lenke til kommentar
Kan i allefall si at jeg er meget fornøyd med kortet, koblet det opp i går. Men er interessert i å vite hva andre her på forumet ligger på av grader på kortet sitt. Mitt ligger på 52grader på cpun og kjører en E6400 @3400MHz

7810200[/snapback]

7810219[/snapback]

Noen som har noen erfaringer med andre merker hovedkort? Abit, Gigabyte eller MSI... jeg er åpen for forsalg, men det virker som ASUS har mye bra kort.

Lenke til kommentar

7810200[/snapback]

7810219[/snapback]

Har Noctua NH-U12F. Veldig stor, men gjør jobben :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...