Gå til innhold

Vi avliver morsomheter!

TSP

Anbefalte innlegg

Det er mange tråder i denne kategorien hvor det hevdes at det det fortelles om er tatt rett ut fra virkerligheten. Her skal vi avlive slike morsomheter, det kan virke brutalt, derfor ber jeg alle som ikke vil få ødelagt sine latterstunder vennligst om å forlate denne tråden før dere dømmer den nord og ned. Denne tråden kan kalles en anti-humor -tråd og det er derfor usikkert hvorvidt den bør få leve i denne kategorien. Men jeg mener denne kategorien lenge har trengt dette og at dette kan redde morsomme tråder fra å bli ødelagt fordi det blir hevdet at påstandene ikke er ekte.

For at en påstand skal bevises ekte eller uekte, må det fremlegges beviser. Uantsett, jeg tror det kan bli vanskelig å bevise eller motbevise morsomheter, men her kan i alle fall diskusjon rundt usikkerheten rundt om morsomheter er tatt fra virkerligheten eller ikke være i stedet for å forsøple andre tråder med det.

Påstander som er bevist ekte:

Påstander hvor sannheten er usikker:

Coca-Cola har aldri inneholdt kokain.

Påstander som er bevist falske:

Donald har aldri blitt forbudt, heller ikke i Finland som mange har trodd.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se noen episoder av mythbusters så er tråden full av ting.

Pirater bruker lapp på det ene øyet for å kunne se bedre i mørket når de trenger. Ikke fordi de er blind. OSV OSV OSV svært mange :p

7810453[/snapback]

Den var bare plausible, det fungerer sånn. Men det er langt ifra sikkert at de faktisk gjorde det for å se bedre i mørket.

Lenke til kommentar
Coca-Cola har aldri inneholdt kokain, vet det er del som tror dette.

http://www.coca-cola.no/action/Go/page/history

7835665[/snapback]

Nå velger jeg å se på Wiki som en sikrere kilde enn en påstand fra Coca Cola selv.. ;)

Coca Cola @ Wikipedia

7836189[/snapback]

Om du leser gjennom oppdager du at ihvertfall halvparten av det som står der er hentet fra Coca-Cola sine sider. Er sjokkert over hvor mange som tar alt av hva som er skrevet på Wikipedia for god fisk, altså 100% fakta. Det tar 10 sekunder å forvrenge sannheten slik du ønsker den ...

Lenke til kommentar
Er det sant at Mobilen kan ødelegge bankkortet, vis de ligger vedsiden av hverandre i lomma?

7839975[/snapback]

Mener Mythbusters gjorde en slik test, men husker ikke helt hva de kom fram til.

Hadde forøvrig en kompis som hadde busskortet sitt liggende ved siden av mobilen, en dag sluttet det og fungere. Når han fikk det tilbake fikk han beskjed om å ha det i andre lommen, så mulig du er inne på noe.

Lenke til kommentar
Er det sant at Mobilen kan ødelegge bankkortet, vis de ligger vedsiden av hverandre i lomma?

7839975[/snapback]

Mener Mythbusters gjorde en slik test, men husker ikke helt hva de kom fram til.

Hadde forøvrig en kompis som hadde busskortet sitt liggende ved siden av mobilen, en dag sluttet det og fungere. Når han fikk det tilbake fikk han beskjed om å ha det i andre lommen, så mulig du er inne på noe.

7840068[/snapback]

Skjedde med meg også!

Hadde busskortet i samme kortholder som bankkortet mitt, og nå har busskortet sluttet å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...