Solow Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Har noen erfaringer med HP 720? (redigert: HP PhotoSmart 720) Jeg har hørt det bruker mye batterier. Er batteriene fra GP Powerbank 3 gode? Har hørt det tar gode bilder og tar bildet raskt når autofokusen er innstillt, men bruker litt tid på å lagre bildet. _________________ Solow [ Denne Melding var redigert av: Solow på 2002-11-30 23:44 ] Lenke til kommentar
svfjeld Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 bruker selv en HP 720, og har bare gode erfaringer. En gammel skriver riktig nok, men hammler opp med de nye modellene når det gjelder foto ihverfall. Lenke til kommentar
Solow Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Beklager navnemissen. Det skulle ha vært HP PhotoSmart 720, digitalkameraet. Har lest mange gode innlegg om batterier, men er det noen som har erfaringer og/eller synspunkt om kameraet hadde det vært fint. god advent! _________________ Solow [ Denne Melding var redigert av: Solow på 2002-12-01 00:36 ] Lenke til kommentar
geokri Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-11-30 22:27, skrev svfjeld:bruker selv en HP 720, og har bare gode erfaringer. En gammel skriver riktig nok, men hammler opp med de nye modellene når det gjelder foto ihverfall. og skriveren din bruker den masse batterier?? :smile: Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Ja den bruker mye batteri. Jeg kjøpte nye batterier til det i går kveld og hadde en liten fest. Tok ca 50 bilder (brukte skjermen til å ta de, ikke "kikkehullet") og kikket litt igjennom de og slettet de som ikke jeg ville ha og så var batteriene oppbrukt. Men hvis du ikke bruker skjermen så mye, heller kikkehullet varer de jo selvfølgelig MYE lenger. Etter at du har tatt bildet kommer det opp på skjermen i fire sekunder uansett så du rekker å se om det er noe du vil spare på. se forøvrig på denne siden http://www.steves-digicams.com/2002_review.../hp720_pg5.html [ Denne Melding var redigert av: sjefern på 2002-12-15 08:26 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå