Bruker-93156 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg har de siste dagene fått dilla på bilder av skihoppere som gjør forskjellige triks. Så jeg oppfordrer dere til å dra ut, finn en kompis som har skills på ski og ta noen bilder. Legg de her slik at vi samler dem på et sted. Detter blir mer som en "galleri-tråd" da vi ikke har et forum for dette. Jeg setter noen regler med det samme: 1024 x 768 er MAKS str. av bilder som skal inn! Ingen bilder over 600kb! Maks 4 bilder per bruker! Vil du legge til et femte bilde, fjerne du ett fra før. Du trenger ikke poste alle bildene i et svar. Kommentarer på andre bilder skal IKKE i samme svar som du poster egne bilder. Quote av tekst, greit, ikke ta med bildet! Marius ps. Jeg sliter litt med å legge inn bilder på flikcr.com, men jeg kommer snart med noen bilder selv. Edit: Alle bilder av personer som hopper på et hopp, med hva som helst på beina, også rattkjelke, snøbrett, snow blades ol. tilates. Endret 27. januar 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
jammi Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Godt initiativ Marius. Jeg kommer med bilder når speilrefleksen er i hus! Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Tillater du brettbilder også? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Tillater du brettbilder også? 7810310[/snapback] Ja... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Her er et bilde av en kompis Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kan ikke kompisen din hoppe når det er lyst ute? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Kan ikke kompisen din hoppe når det er lyst ute? 7848050[/snapback] Sikkert Men problemet er at det ikke var lyst nok om dagene til å komme over 1/500, så da spiller det ikke noen stor rolle, blitz må brukes uansett. Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå