Gå til innhold

hvor kan man lære japansk?

spraysatan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte noen bøker, GENKI An Intergrated Course in Elementary Japanese Vol.1 (av 2) ,som virker lovende.

Det er en bokserie i to bind med arbeidsbøker og audio-cd som tar for seg uttalelser av Hiragana, Katakana og Kanji, samt korte dialoger man kan forvente å støte på om man reiser/studerer i Japan.

Jeg kan ikke si så mye om cd'ene, ettersom jeg ikke kjøpte dem, (Jeg visste ikke om dem da jeg kjøpte bøkene.) men serien er laget av japanske språkprofessorer som i lag med elever og personer som driver med kognitiv forskning.

Så når du har lært deg innholdet i bøkene vil du kunne lese, skrive og snakke og forstå grunnleggende japansk, på en måte som kombinerer flytende samtaler og korrekt grammatikk og uttalelse.

Den forutsetter at du kan lese engelsk på et middelmådig nivå, men det burde ikke by på problemer for noen som har fullført grunnskolen.

Prisen for kursbøkene er ca 400 pr bind, og arbeidsbøkene koster ca 200.

CD'ene vet jeg ikke prisen på. Sumimasen. :(

Lenke til kommentar
noen som vet hvor man kan ta kurs i japansk har hørt det er noe i oslo men har ikke funnet ur hvor  :ph34r:

7808823[/snapback]

universitetet i bergen tilbyr spesialisering i japansk som et av alternativene hvis du tar bachlorgrad i språk. Det går muligens an å ta fag i japansk via årsstudium i språk også.

jeg vet de har avtaler om utveksling til japan også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...