spraysatan Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) noen som vet hvor man kan ta kurs i japansk har hørt det er noe i oslo men har ikke funnet ur hvor Endret 27. januar 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Her er et sted du kan ta kurs/brevkurs: Japansk språkservice Sånn kurs du må ta selv: Lytt - Gjenta - Lær! Engelsk språkkurs side: japanesepod101 Håper dette var noe av interessese .. Endret 27. januar 2007 av Aetas Lenke til kommentar
spraysatan Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 takker jeg driver på japanesepod101 nå Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Handelsgym tilbyr det som et eget valgfag. Lenke til kommentar
Appelsinkrokan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg kjøpte noen bøker, GENKI An Intergrated Course in Elementary Japanese Vol.1 (av 2) ,som virker lovende. Det er en bokserie i to bind med arbeidsbøker og audio-cd som tar for seg uttalelser av Hiragana, Katakana og Kanji, samt korte dialoger man kan forvente å støte på om man reiser/studerer i Japan. Jeg kan ikke si så mye om cd'ene, ettersom jeg ikke kjøpte dem, (Jeg visste ikke om dem da jeg kjøpte bøkene.) men serien er laget av japanske språkprofessorer som i lag med elever og personer som driver med kognitiv forskning. Så når du har lært deg innholdet i bøkene vil du kunne lese, skrive og snakke og forstå grunnleggende japansk, på en måte som kombinerer flytende samtaler og korrekt grammatikk og uttalelse. Den forutsetter at du kan lese engelsk på et middelmådig nivå, men det burde ikke by på problemer for noen som har fullført grunnskolen. Prisen for kursbøkene er ca 400 pr bind, og arbeidsbøkene koster ca 200. CD'ene vet jeg ikke prisen på. Sumimasen. Lenke til kommentar
otv010 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 noen som vet hvor man kan ta kurs i japansk har hørt det er noe i oslo men har ikke funnet ur hvor 7808823[/snapback] universitetet i bergen tilbyr spesialisering i japansk som et av alternativene hvis du tar bachlorgrad i språk. Det går muligens an å ta fag i japansk via årsstudium i språk også. jeg vet de har avtaler om utveksling til japan også. Lenke til kommentar
spraysatan Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 jeg trenger ikke noe speialisering i japansk men jeg vill kunne vite hva folk sier i anime serier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå