Typhon Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hei! Er neonlys polariserte? Tenkte jeg skulle bytte ut det blå neonlyset mitt med balcklight og da bruke samme inverter. Kan det bli ødelagt hvis jeg kobler feil? Det blå neonlyset med inverter kjøpte jeg på TG i år hos 3dfxcool. Håper noen vet noe om dette... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 skal gå fint det. :smile: tror ikke du får koblet så mye feil, det er jo tross alt bare å koble det akkuret likt som på dem du har nå... /correct me if i'm wrong.. Jan Erik Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Så det er ikke noe jeg kan ødelegge ved å koble feil??? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Det er vanskelig å koble feil, men hvis du f.eks. skal forlenge ledning e.l går det jo. Men hvorfor tenker du på det? Det er jo ganske logisk; Rødt-til-Rødt og Svart-til-Svart osv. Vifter stryker jo med når de kobles feil, eller "sammenkobles", så jeg vil nok tru at du ikke vil prøve det :smile: Lenke til kommentar
muffe Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 20:49, skrev LasseAndreK:Vifter stryker jo med når de kobles feil, eller "sammenkobles", så jeg vil nok tru at du ikke vil prøve det :smile: Stryker vifter med når de kobles feil? Jeg har koblet vifter feil et par ganger, og de har alltid overlevd. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Til maskinen ja. Glemte å si at jeg koblet dem til et eksternt 12v adapter. Da gikk det sjeis :smile: Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Menneh, neonlyset mitt har ikke akkurat svart og rød ledning... Den er hvit! Trodde de fleste hadde det jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå