Gå til innhold

Hjelp til tabar på sida, og konstruktiv kritikk.

Anbefalte innlegg

Hei, eg er veldig nybegynnar i å lage heimeside. Eg har prøvd å ha html i det eg skriv på heimesida mi. Og så har eg hatt ei template på sida.

Link: Heimeside

Men korleis får eg fleire slike tabar på sida, der det står Home?

Kan gjerne få tips til kva meir eg kan gjere, for å forbetre sida, for eg har aldri laga ei før.

A.V :)

Endret av Anders Voldsund
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du html, eller bruker du et template som ligger på freewebs.com? Hvis du bruker et av deres templates må du nok logge inn på brukeren din og legge til knapper derfra.

Beklager om jeg tar feil angående design osv, men utifra den ekstremt uryddige koden så tenker jeg at det er wysiwygen til freewebs du har brukt. :)

Lenke til kommentar

Altså, eg har ikkje peiling på dette. Så...jaja. :p Eg brukar eit template som var på freewebs.com. Det einaste eg har gjort med html, er at når eg har skrive noko på sida, tekst o.l, har eg tatt RAW HTML paragraph.

Slik som dette:

<html>

<body>

<h3>Litt om sida</h3>

<p>

Dette er mest eit forsøk på å lære meg å lage ei heimeside. Og eg prøvar også å lære meg html.<br>

Så sida er laga i html,for det meste (trur eg). Har også brukt ein template på freewebs. Den vil nok bli betre etter kvart, vi får sjå.

</p>

</body>

<html>

A.V :)

Lenke til kommentar

Den knappen til venstre er bare et bilde, så den kan være vrien å få til. Angående hvordan du skriver på siden, må du ikke skrive <html> og <body> i raw html form.

Hvis du sjekker kildekoden din har du nå to html tags, og det skal man ikke ha. Template inneholder allerede disse tagene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...