Footy Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg hadde et genialt lite program før som jeg kunne kjøre for å rydde opp over alt i windows. Slette overfløde ting i registeret, ting som ikke var i bruk på msconfig... temp. folders.... alt.... Men nå har jeg ny pc og husker ikke hva det heter, jeg er rimelig sikker på at jeg fikk det fra en eller annen her i forumet.. Tror det het et eller annet med "cleaner", men er ikke sikker... Hjelp? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 ser om du finner den i denne kategori: Beskyttelse/Fjerning av diverse ting/Optimalisering: her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=380032 lykke til Lenke til kommentar
Footy Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 CCleaner!! Takk! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Du tenkte kanskje på CCleaner? Edit: For sen... Endret 27. januar 2007 av MeVoN Lenke til kommentar
Footy Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 jepp, men bare med minuttet... takk alikavel Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 For å rette opp i registreret kan jeg anbefale EasyCleaner fra ToniArts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå